Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Between the water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Between the water


  • #2
    Re: Between the water

    Mooi met wat intrigerende schaduwen...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Between the water

      Mooi vastgelegd, het is een opname waar je blijft zoeken naar al wat er te zien is.
      Benieuwd waar deze gemaakt ik, maar ik vermoed in ieder geval zeker al in Nederland

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Between the water

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Mooi vastgelegd, het is een opname waar je blijft zoeken naar al wat er te zien is.
        Benieuwd waar deze gemaakt ik, maar ik vermoed in ieder geval zeker al in Nederland

        grts
        Sieg
        Voor zover ik kan inschatten: langs de weg naar de vuurtoren van Breskens, even voordat deze de zeedijk op draait. Rechts zie je een relatief nieuw natuurgebied in ontwikkeling, wordt binnen een paar jaar een mooie plek voor vogels e.d.m.

        Comment


        • #5
          Re: Between the water

          Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
          Voor zover ik kan inschatten: langs de weg naar de vuurtoren van Breskens, even voordat deze de zeedijk op draait. Rechts zie je een relatief nieuw natuurgebied in ontwikkeling, wordt binnen een paar jaar een mooie plek voor vogels e.d.m.
          Inderdaad Pol, ik ken dat daar heel goed maar oriëntatie van boven af gezien is toch niet zo makkelijk
          Ik dacht al de vuurtoren te herkennen aan het water, dus ik vermoedde al dat het dat nieuw aangelegd deel was.
          Mooi gebied maar zonder fiets kan je er weinig gaan doen qua dierenfotografie, er zit trouwens nog niet veel, zal eerst enkele jaartjes over moeten gaan ...

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Between the water

            Bedankt om te reageren en Pol, inderdaad, is inderdaad Breskens. Was zelf ook enkele jaren geleden geleden, is toch al mooi wandelgebied.

            Comment


            • #7
              Re: Between the water

              Ik ben daar enkele weken geleden ook geweest. Met een gids die wist te vertellen dat er al enkele duizenden koppels waren geweest van verschillende soorten meeuwen en sternen. Maar de vogelgriep heeft voor een forse vermindering van de aantallen gezorgd.
              Binnenkort wordt het daar ook: Allen daarheen.
              Mooie drone-foto, trouwens.
              Groetjes,
              Xavier
              Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
              Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
              Laat de commentaren maar komen.

              Comment

              Working...
              X