Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lekker plekje om te zitten...toch?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lekker plekje om te zitten...toch?

    Vanochtend gemaakt met de smartphone.. Als je goed kijkt zie je iemand zitten op het bankje... heerlijk plekje toch..
    Alleen in Photoshop het formaat aangepast en iets gecropt... Het lijkt wel dat na het binnenhalen in Photoshop dat er daarna iets aan scherpte verloren gaat, heb hem overigens niet verscherpt omdat ik dacht dat dit nog wel kon?






    Rob,

  • #2
    Re: Lekker plekje om te zitten...toch?

    prachtig wat die toestellen tegenwoordig aan beeldmateriaal opleveren...mooi...

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: Lekker plekje om te zitten...toch?

      Waarom sleur ik tegenwoordig nog 8 kg op mijn rug
      Heel knap doet mij aan Witse denken

      Comment


      • #4
        Re: Lekker plekje om te zitten...toch?

        Hele mooie locatie lijkt het me daar, knap hoor
        Waar is dit Rob ?

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Lekker plekje om te zitten...toch?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Hele mooie locatie lijkt het me daar, knap hoor
          Waar is dit Rob ?

          grts
          Sieg
          Thanks Sieg, dit is het Goois Natuurreservaat (Nieuw Bussumerheide), in Huizen in de Nederlandse provincie Noord-Holland, in het Gooi.

          Dit gebied loop ik elke ochtend mijn hardlooprondje (is overigens voor iedereen gewoon toegankelijk), hoewel ik het eerder snelwandelen noem want elke hardloper loopt mij makkelijk voorbij :-) Sinds een week heb ik een smartphone en die kan ik makkelijk meenemen tijdens de ronde.. Dit rondje loop ik al bijna 3 jaar elke dag.. nog nooit een camera meegenomen, maar zoveel mooie foto's 'in mijn hoofd gehad' tijdens het lopen, maar tijdens het joggen met mijn 5D mark II en statief zeulen is niet echt handig. Wat dat betreft is een smartphone voor mij persoonlijk wel een uitkomst.

          Rob,

          Comment


          • #6
            Re: Lekker plekje om te zitten...toch?

            Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
            Thanks Sieg, dit is het Goois Natuurreservaat (Nieuw Bussumerheide), in Huizen in de Nederlandse provincie Noord-Holland, in het Gooi.

            Dit gebied loop ik elke ochtend mijn hardlooprondje (is overigens voor iedereen gewoon toegankelijk), hoewel ik het eerder snelwandelen noem want elke hardloper loopt mij makkelijk voorbij :-) Sinds een week heb ik een smartphone en die kan ik makkelijk meenemen tijdens de ronde.. Dit rondje loop ik al bijna 3 jaar elke dag.. nog nooit een camera meegenomen, maar zoveel mooie foto's 'in mijn hoofd gehad' tijdens het lopen, maar tijdens het joggen met mijn 5D mark II en statief zeulen is niet echt handig. Wat dat betreft is een smartphone voor mij persoonlijk wel een uitkomst.

            Rob,
            Bedankt, mooie locatie voor een uitstapje
            Er zijn slechtere plaatsen om te sporten, je hebt geluk met dit in je buurt

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Lekker plekje om te zitten...toch?

              knap gezien
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Lekker plekje om te zitten...toch?

                Mooi beeld en dito kwaliteit voor een smartphone.

                Comment

                Working...
                X