Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

    Ik zou morgen om 09:00 uur in het ziekenhuis van UZ Gent moeten zijn vertrekkend van uit Limburg . Welke optie zou ik nemen , via de ring van Brussel of via de ring van Antwerpen . Het is soms een gok om te kiezen , ik weet het wel maar waar zou ik mij het best informeren .

  • #2
    Re: UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

    Ik vermoed dat via Brussel mogelijks iets beter zal zijn, maar bekijk de website van het verkeerscentrum best vooraf.
    In het UZ Gent zelf maak je dat je best ruim op tijd bent, want de parking loopt 's morgens zeer snel vol.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Ik zou morgen om 09:00 uur in het ziekenhuis van UZ Gent moeten zijn vertrekkend van uit Limburg . Welke optie zou ik nemen , via de ring van Brussel of via de ring van Antwerpen . Het is soms een gok om te kiezen , ik weet het wel maar waar zou ik mij het best informeren .
      Indien gepensioneerd en niet te ver van een groot station. Gewoon met de trein en in Gent de tram. Goedkoop en je hoeft je nergens druk om te maken. Tram rijdt tot in het UZ (niet alle lijnen natuurijk) en ze rijden heel regelmatig.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

        Euh, je kan op drukke dagen ook je wagen heel moeilijk kwijt in het UZ of omgeving ervan.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Indien gepensioneerd en niet te ver van een groot station. Gewoon met de trein en in Gent de tram. Goedkoop en je hoeft je nergens druk om te maken. Tram rijdt tot in het UZ (niet alle lijnen natuurijk) en ze rijden heel regelmatig.
          Beste advies hier gegeven .
          Zelfs als je iets verder moet bollen naar een station, dan nog zou ik trein nemen.
          Geen lachertje dat parkeren in en rond het UZ Gent, en ik spreek jammer genoeg uit ervaring.

          Comment


          • #6
            UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

            Hou toch maar rekening met de werken op de Brusselse Ring, zeker als je op tijd moet zijn.
            Mijn vrouw moet vanuit Herent naar Diegem en op werkdagen lukt dat vaak niet op 1 uur.
            En het is bijna van deur tot deur snelweg/Ring en slechts 20 km.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

              Ik denk dat ik over Antwerpen zal gaan . Over Brussel van waar uit ik vertrek zijn er 4 wegenwerken tot Gent tegenover 2 via Antwerpen . Wegens omstandigheden kan ik niet met de trein gaan .

              Comment


              • #8
                Re: UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

                Ik denk dat het kantje boordje is. Het minste dat er is (regen, ongeluk, gekantelde vrachtwagen, nieuwe werken...) en het ene is beter dan het andere.

                De ring van Brussel is een ramp als je van Leuven komt aan de werken in Zaventem. En die zijn er de hele dag. Eenmaal voorbij de aansluiting van de E19 gaat het vlot(ter) tot net voor Grimbergen. Dan loopt het vast tot de UZ Brussel (Jette). De werken in Erpe-Mere vallen best mee richting Gent. En met de werken aan de wisselaar van Zwijnaarde kan je niet van de E40 komende van Brussel naar de E19 richting Kortrijk. Hierdoor gaan er heel veel de E19 richting Antwerpen om dan aan de afrit UZ Gent te keren richting Kortrijk. (ik werk normaal in Gentbrugge en kom daar dus bijna dagelijks langs) En de inrit van UZ Gent aan de Corneel Heymanslaan is een ramp 's morgens. (ik ga naar tandheelkunde in UZ Gent al bijna 20 jaar) Daar kan je gemakkelijk 20 minuten voor nodig hebben.

                Vandaag ben ik Zellik-Hasselt gereden voor het werk: 1h15 's morgens, 2h30 om terug te geraken. Met de regen was er 30-45 minuten bij om terug te geraken.

                Geen idee hoe de ring van Antwerpen in de richting Gent 's morgens is, maar van Merksem tot de E19/A12 vanaf 15h is "een uitdaging".

                Vertrek op tijd en drink desnoods een koffie in het UZ.

                Comment


                • #9
                  Re: UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

                  Vandaag één uur file gehad via Antwerpen richting Gent en ook weer één uur file terug via Antwerpen richting Limburg . Ellende troef .

                  Comment


                  • #10
                    Re: UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

                    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                    Vandaag één uur file gehad via Antwerpen richting Gent en ook weer één uur file terug via Antwerpen richting Limburg . Ellende troef .
                    Hoe was je ervaring in het UZ ?
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #11
                      Re: UZ Gent , Via Antwerpen of via Brussel van uit Limburg

                      Is mee gevallen . Eigenlijk geen probleem geweest .

                      Comment

                      Working...
                      X