Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alleen met hun twee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] alleen met hun twee

    ik vond het fijn dat ik deze twee vriendinnen mocht fotograferen

  • #2
    Re: alleen met hun twee

    Leuk maar iets meer ruimte aan het bovenkader.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: alleen met hun twee

      showcase????zie eens naar de afwerking ... probeer toch eens de vuilbak te gebruiken of te posten in beginnershoek en te luisteren naar advies van de betere fotografen....maar ja ondertussen meen ik al begrepen te hebben dat je toch de meest talentvolle fotograaf bent die hier op BD post...
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: alleen met hun twee

        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        showcase????zie eens naar de afwerking ... probeer toch eens de vuilbak te gebruiken of te posten in beginnershoek en te luisteren naar advies van de betere fotografen....maar ja ondertussen meen ik al begrepen te hebben dat je toch de meest talentvolle fotograaf bent die hier op BD post...
        De brave(?) man weet van niet beter en denkt gewoon dat dit de vuilbak is hé Eddy
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: alleen met hun twee

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          De brave(?) man weet van niet beter en denkt gewoon dat dit de vuilbak is hé Eddy
          [showcase] Dit zijn mijn betere foto's, geniet ervan! Groeten Daniel

          Comment


          • #6
            Re: alleen met hun twee

            Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
            [showcase] Dit zijn mijn betere foto's, geniet ervan! Groeten Daniel
            waar ik vooral van geniet, is van uw onnozel gedrag...dat sterkt mijn vertrouwen dat er toch ook goede fotograven zijn
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: alleen met hun twee

              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              waar ik vooral van geniet, is van uw onnozel gedrag...dat sterkt mijn vertrouwen dat er toch ook goede fotograven zijn
              Opgelet dus voor mensen die zelden een eigen bericht plaatsen, maar altijd klaarstaan om een ander op een fout te wijzen

              Comment


              • #8
                Re: alleen met hun twee

                Beste Daniel,

                wat is dat toch (bijna altijd) allemaal ?

                Als het goed is moet het gezegd worden, maar als het op niet veel trekt mag het ook gezegd worden.

                Ik ben er zeker van dat u weet dat deze foto niet echt geslaagd is. De schaduwen kloppen niet, de afwerking (zoals aan de voeten van de meisjes) is niet goed, ....

                En.... dat is de eerste keer niet hé !?

                Het forum dient om uw werk te laten zien aan andere fotografen ; over de iets mindere foto's vraagt u de kijkers hun oordeel en de meest geslaagde foto's geeft u aan met het voorvoegsel 'Showcase'. Echter, bij u zie ik enkel 'showcase'.... Denkt u echt dat al uw beelden zo machtig en prachtig mooi zijn ? Stel u eens de vraag of u die foto's verkocht zou krijgen, zelfs of ze het afdrukken waard zijn....
                Ik weet het: mijn kind, schoon kind.... Maar toch, u geeft aan dat u een geschoold fotograaf bent, dan zou u toch moeten zien dat er met sommige foto's iets mis is (u geeft zelf toe dat sommige foto's niet scherp zijn, toch post u deze als 'showcase'....).

                Misschien geniet u er van om anderen op stang te jagen maar daar doet u alleen uzelf mee tekort. Mensen raken gefrustreerd omdat ze u willen helpen en u alle advies in de wind slaat. Pas op, er wordt geen kritiek gegeven op creativiteit e.d. maar men wil u wijzen op dingen die je beter niet doet of zelfs helemaal verkeerd zijn. U heeft een tijdje met héél krappe kaders gewerkt wat niet altijd het beste is, maar dat is een keuze. Wanneer hierdoor armen, benen, ... ongepast afgesneden worden moet u toch begrijpen dat men u daar tracht op te wijzen ?

                U mag kritiek niet verwarren met aangevallen worden. Wanneer fotografen die hun sporen al verdiend hebben u feedback geven, gebruik die dan ook ! Ikzelf vond bijvoorbeeld uw foto's met die paarden mooi tot er op gewezen werd dat een ruiter zijn paard helemaal op de foto wil (en alle vier zijn benen wil zien). Wel, ik heb dat met aandacht gelezen en neem dat mee, waarom bent u zo vijandig (als ik het zo mag zeggen) wanneer iemand u wil helpen ?

                Ikzelf heb Wim Vanmaele (sommigen welbekend) als mentor gehad.... Het eerste jaar heeft hij iedere foto die ik genomen heb afgebroken en weggegooid. Maar ik heb er veel van geleerd....
                Zo heb ik ook geleerd dat een goede fotograaf alleen zijn mooiste foto's aan anderen laat zien. Van iedere 1000 (!) foto's die ik neem raken er misschien 20 op BD. En van die 20 duid ik er zelf misschien twee aan als 'showcase'. En zelfs dan... indien ik er eerder op gelet had dat Sien (bommasien) eerder dan mij een foto gepost had over de pluisjes van een paardenbloem dan had ik mijn foto niet gepost (dus Sien, sorry voor de concurrentie maar ik had uw foto niet gezien ). Post misschien minder maar betere foto's ?

                Ik hoop dat u mijn oprechtheid kan waarderen en verbaas ons in 't vervolg met mooi werk, en toon ons echte 'showcases' of vraag anderen hun 'oordeel' .

                Met vriendelijke groet,
                Hans.

                Comment


                • #9
                  Re: alleen met hun twee

                  Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                  waar ik vooral van geniet, is van uw onnozel gedrag...dat sterkt mijn vertrouwen dat er toch ook goede fotograven zijn
                  Op welk kerkhof zijn die fotograven?

                  Comment


                  • #10
                    Re: alleen met hun twee

                    Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                    Opgelet dus voor mensen die zelden een eigen bericht plaatsen, maar altijd klaarstaan om een ander op een fout te wijzen
                    getuigt weeral van onwetenheid...best eens kijken hoeveel berichten ik al geplaatst heb....oh ja dat zijn er maar dan 7,700 ... ter info... hoeveel goede heeft U er ?
                    nikon coolpix s9100

                    Comment


                    • #11
                      Re: alleen met hun twee

                      D.B.D. U en Sien posten hier vaak en jullie hebben bewezen dat je beter kan, maar waarom posten jullie hier regelmatig foto's die beter in het emmertje passen. Is dat nu een gebrek aan zelfkritiek. U doet er de kijkers geen plezier mee die vaak nog de moeite nemen om erop te reageren. Bij bepaalde onverbeterlijke posters reageer ik al lang niet meer want ik heb wel wat beters te doen.
                      Misschien weet u het niet: het emmertje voor mislukte afbeeldingen zit op je camera en niet op dit forum.

                      Comment


                      • #12
                        Re: alleen met hun twee

                        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                        Op welk kerkhof zijn die fotograven?
                        gij zijt ook echt de plezantste thuis ... het is hier een fotografenforum en geen taal forum... typefoutje moet toch kunnen of niet...ten andere ... uw zin is ook niet volledig ... daar moet toch nog iets bijkomen zoals ..."te vinden"... de pot en de ketel he....
                        nikon coolpix s9100

                        Comment


                        • #13
                          Re: alleen met hun twee

                          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                          gij zijt ook echt de plezantste thuis ... het is hier een fotografenforum en geen taal forum... typefoutje moet toch kunnen of niet...ten andere ... uw zin is ook niet volledig ... daar moet toch nog iets bijkomen zoals ..."te vinden"... de pot en de ketel he....
                          Fotograven zijn graven waarin foto’s begraven werden…

                          Comment


                          • #14
                            Re: alleen met hun twee

                            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                            D.B.D. U en Sien posten hier vaak en jullie hebben bewezen dat je beter kan, maar waarom posten jullie hier regelmatig foto's die beter in het emmertje passen. Is dat nu een gebrek aan zelfkritiek. U doet er de kijkers geen plezier mee die vaak nog de moeite nemen om erop te reageren. Bij bepaalde onverbeterlijke posters reageer ik al lang niet meer want ik heb wel wat beters te doen.
                            Misschien weet u het niet: het emmertje voor mislukte afbeeldingen zit op je camera en niet op dit forum.
                            Ik vind het niet erg leuk in deze hetze betrokken te worden! Velen hier op het Forum, zullen als ze eerlijk zijn, moeten toegeven dat ik de tips zeer ter harte neem en volop tracht te verbeteren! Wil jij hier het forum hier uitdunnen of wat is uw bedoeling. Bij mijn foto's vraag ik om tips en commentaren omdat ik steeds twijfel en van mij zal je niet of geen foto's in showcase vinden net door die grote twijfel. Is dit uw operatie van 'binnenuit'??
                            vriendelijke groeten, Sien

                            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                            Comment


                            • #15
                              Re: alleen met hun twee

                              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                              Ik vind het niet erg leuk in deze hetze betrokken te worden! Velen hier op het Forum, zullen als ze eerlijk zijn, moeten toegeven dat ik de tips zeer ter harte neem en volop tracht te verbeteren! Wil jij hier het forum hier uitdunnen of wat is uw bedoeling. Bij mijn foto's vraag ik om tips en commentaren omdat ik steeds twijfel en van mij zal je niet of geen foto's in showcase vinden net door die grote twijfel. Is dit uw operatie van 'binnenuit'??
                              raar dat U zich aangevallen voelt terwijl binnenuit enkel wil helpen en zelfs meldt dat U regelmatig goede foto's post...maar dat er geen regelmaat in uw posts zit...als U dat uitdunnen noemt, ligt dat natuurlijk enkel aan Uzelf...
                              nikon coolpix s9100

                              Comment

                              Working...
                              X