Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

    Ik heb totaal geen ervaring met studiofotografie. Bij welke fotograaf mag ik een dagje meelopen en kan ik leren over de hardware en het werk?
    Groet,
    Paul

  • #2
    Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

    Intressant onderwerp,

    Ga zeker deze tread volgen. Heb daar ook wel zin in.

    mvg Sven

    Comment


    • #3
      Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

      Als je niemand kunt vinden waar je een dag mee mag lopen mag je hier ook wel eens een keertje langskomen - ik heb geen professioneel opererende studio, maar beschik wel over de apparatuur en ruimte om eens te kunnen snuiven aan studiowerk. Locatie (Amersfoort) is misschien wel een probleem voor je .

      Comment


      • #4
        Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

        Amersfoort is voor mij geen probleem
        Wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #5
          Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Triker
          Amersfoort is voor mij geen probleem
          Wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen
          Want Triker komt uit de buurt? . Wellicht zijn we elkaar al eens tegengekomen en weten we dat niet eens

          Comment


          • #6
            Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

            Oorspronkelijk geplaatst door Joost