Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

    Ik heb totaal geen ervaring met studiofotografie. Bij welke fotograaf mag ik een dagje meelopen en kan ik leren over de hardware en het werk?
    Groet,
    Paul

  • #2
    Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

    Intressant onderwerp,

    Ga zeker deze tread volgen. Heb daar ook wel zin in.

    mvg Sven

    Comment


    • #3
      Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

      Als je niemand kunt vinden waar je een dag mee mag lopen mag je hier ook wel eens een keertje langskomen - ik heb geen professioneel opererende studio, maar beschik wel over de apparatuur en ruimte om eens te kunnen snuiven aan studiowerk. Locatie (Amersfoort) is misschien wel een probleem voor je .

      Comment


      • #4
        Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

        Amersfoort is voor mij geen probleem
        Wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #5
          Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Triker
          Amersfoort is voor mij geen probleem
          Wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen
          Want Triker komt uit de buurt? . Wellicht zijn we elkaar al eens tegengekomen en weten we dat niet eens

          Comment


          • #6
            Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

            Oorspronkelijk geplaatst door Joost
            Als je niemand kunt vinden waar je een dag mee mag lopen mag je hier ook wel eens een keertje langskomen - ik heb geen professioneel opererende studio, maar beschik wel over de apparatuur en ruimte om eens te kunnen snuiven aan studiowerk. Locatie (Amersfoort) is misschien wel een probleem voor je .
            Hallo Joost, ik woon zelf in Weert, dus dat is niet echt naast de deur. Maar goed, ik wil de optie graag even open houden. Als er echter nog iemand zich aanmeld die dichter in de buurt woont dan ga ik daar uiteraard liever heen.
            Groet,
            Paul

            Comment


            • #7
              Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

              Zou me ook wel iets zeggen , misschien nog eens een BD modellenschoot organiseren
              http://www.dullaert.net

              Comment


              • #8
                Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

                Oorspronkelijk geplaatst door PaulR1
                ... ik woon zelf in Weert, dus dat is niet echt naast de deur. .... Als er echter nog iemand zich aanmeld die dichter in de buurt woont dan ga ik daar uiteraard liever heen.
                Maastricht is natuurlijk een stuk dichterbij en ik heb een huistudio met 4 studioflitsers en paraplu's, softboxen etc.

                Als jij de die 10D en Mark II meeneemt en ik die ook eens vast mag houden en wat plaatjes schieten dan denk ik wel dat we wat kunnen afspreken (mits het te fotograferen model het goed vindt)

                groeten

                Comment


                • #9
                  Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door robert62
                  Maastricht is natuurlijk een stuk dichterbij en ik heb een huistudio met 4 studioflitsers en paraplu's, softboxen etc.

                  Als jij de die 10D en Mark II meeneemt en ik die ook eens vast mag houden en wat plaatjes schieten dan denk ik wel dat we wat kunnen afspreken (mits het te fotograferen model het goed vindt)

                  groeten

                  Roept u maar wanneer.....
                  Groet,
                  Paul

                  Comment


                  • #10
                    Re: Studiowerk => bij wie mag ik eens meelopen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door robert62
                    Maastricht is natuurlijk een stuk dichterbij en ik heb een huistudio met 4 studioflitsers en paraplu's, softboxen etc.

                    Als jij de die 10D en Mark II meeneemt en ik die ook eens vast mag houden en wat plaatjes schieten dan denk ik wel dat we wat kunnen afspreken (mits het te fotograferen model het goed vindt)

                    groeten

                    Hallo Robert,

                    Heel hartelijk dank, ik vond het heel erg leuk, en ook zeer leerzaam.

                    Voor de buitensessie waar je het over had hou ik me aanbevolen. Natuurlijk even wat beter weer afwachten en dan zie ik jouw mailtje wel komen.

                    Ben heel erg benieuwd naar de foto's...
                    Groet,
                    Paul

                    Comment

                    Working...
                    X