Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een meelworm wordt verwijderd op vraag van Archi....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Een meelworm wordt verwijderd op vraag van Archi....

    Boomkruiper






    De boomkruiper doet wat fotograaf en boomklever vergaten...

    Bovenste is update na opmerking van Sieg
    Last edited by Fabrice Delahaye; 10 mei 2023, 15:51. Reden: Update
    Groeten,
    Fabrice,
    Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

  • #2
    Re: Een meelworm wordt verwijderd op vraag van Archi....

    DAT noem ik nu eens ferm zie !!!

    Prachtige foto en voor wie het verhaal gevolgd heeft een grandioze fantastische titel (woorden schieten te kort).

    Meer van dat, zou ik zeggen !
    ps : ter info, ik mis ook wel uw onderwaterbeelden, dit ter zijde.

    gr,
    Hans.

    Comment


    • #3
      Re: Een meelworm wordt verwijderd op vraag van Archi....

      Staat er mooi op deze snelle rakker, indien je kwaliteit het toelaat zou ik hem wat meer croppen voor een nauwere compo
      De aangeboden meelworm vind ik persoonlijk spijtig, het is meestal mooier zonder voer, maar niet altijd mogelijk uiteraard

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Een meelworm wordt verwijderd op vraag van Archi....

        Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
        DAT noem ik nu eens ferm zie !!!

        Prachtige foto en voor wie het verhaal gevolgd heeft een grandioze fantastische titel (woorden schieten te kort).

        Meer van dat, zou ik zeggen !
        ps : ter info, ik mis ook wel uw onderwaterbeelden, dit ter zijde.

        gr,
        Hans.
        Dankjewel Hans, fijn dat je de insteek van de titel leuk vindt. Wat het onderwatergedeelte betreft, is het inmiddels 4 jaar geleden dat ik nog gedoken heb. Maar ik heb nog genoeg materiaal....
        Ik zal op een regenachtige dag eens door mijn collectie struinen.
        Maar ik fotografeer liever dan dat ik "bewerk".

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Staat er mooi op deze snelle rakker, indien je kwaliteit het toelaat zou ik hem wat meer croppen voor een nauwere compo
        De aangeboden meelworm vind ik persoonlijk spijtig, het is meestal mooier zonder voer, maar niet altijd mogelijk uiteraard

        grts
        Sieg
        Bedankt Sieg, ik heb de grotere geplaatst en volgens mij is de kwaliteit nog voldoende.
        We kennen elkanders mening als het over fotohutten gaat , maar ik volg je volledig dat foto's zonder lokvoer in beeld mooier zijn.
        Ik leg dan ook meestal weinig voer en vooral buiten beeld de weinige keren dat ik een fotohut bezoek (wat er dan weer voor zorgt dat de vogeltjes meer "achter" dan "op" een stronk zitten )

        Maar in dit geval betrof het levende meelwormen en deze worm trachtte te vluchten.
        Op mijn vorige post van een boomklever was de worm in beeld gekropen en bij de bewerking was dat aan mijn aandacht ontsnapt (maar zoals ik aan Hans antwoordde is bewerken niet mijn grootste hobby).
        Archi had dit opgemerkt en prompty moets ik aan de foto van de boomklever denken... vandaar deze post.

        Dus als het niet een natuurlijke prooi is, zoals een goed jaar geleden de oto van een boomkruiper met motje, zal je hier niet rap foto's met "voeder" vanwege mij aantreffen.

        Maar je zorgt met je opmerking misschien wel voor een vervolg aan deze post.

        PS ik loop al langer met een ideetje om iets bij de verhalen te posten...
        Groeten,
        Fabrice,
        Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

        Comment


        • #5
          Re: Een meelworm wordt verwijderd op vraag van Archi....

          Update zeker beter. Nog beter zonder meelworm uiteraard.
          Je kan eindeloos discussiëren over betaalde hutten, voer, geluidsopnamen ed.
          Ieder moet het voor zichzelf weten.
          Zelf gebruik ik enkel voer als ik op verlof ben wegens het korte tijdsbestek.
          Betaalhutten nog niet gedaan maar op zich niet tegen, gewoon nog niet nodig gehad.
          Ben al tevreden wanneer het onderwerp niet verstoord wordt door collega-fotografen.

          Comment


          • #6
            Re: Een meelworm wordt verwijderd op vraag van Archi....

            Mooie opname van deze opruimdienst
            Ik ga dan weer liever voor het originele beeld, geeft de kruiper iets meer ruimte en geeft meer zicht op de omgeving.
            Groet Theo
            http://500px.com/diethe

            Comment


            • #7
              Re: Een meelworm wordt verwijderd op vraag van Archi....

              Ik vind de meelworm passend en conform de titel. Duikende vogels hebben soms ook de gevangen vis in hun klauwen
              Groeten
              Georges

              Comment

              Working...
              X