Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de kleuren van de zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] de kleuren van de zee

    DJI_0693-B by Dushi Bel, on Flickr
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: de kleuren van de zee

    Je zal het maar hebben hé, op zo'n prachtige tropische locatie in het zonnetje liggen genieten en dromen, en dan komt er opeens zo'n ambetante drone met een snorgeluid boven je hangen
    In ieder geval een tot de verbeelding sprekende locatie, de kleuren van het water is knap
    Een plaatje voor in een vakantie brochure lijkt me

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: de kleuren van de zee

      Ik ben zeker geen drone fan ,ik erger er mij zelfs aan ,je staat daar aan een locatie en tegenwoordig is het net een zwerm bijen die boven je hoofd hangt ,maar ik kan ook niet ontkennen dat er prachtige beelden veel naar het abstracte toe gemaakt worden .ook deze vind ik wel geslaagd ,maar mijn gevoel blijft wel hetzelfde

      Comment


      • #4
        Re: de kleuren van de zee

        Ik begrijp volkomen de irritatie die mensen kunnen hebben tegen een drone.
        Ik probeer ieder ongemak daarom zoveel mogelijk te vermijden.
        Hier vloog ik op een hoogte van 104 meter boven zeeniveau en ik weet zeker dat niemand deze drone dan nog ziet of hoort.
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: de kleuren van de zee

          Een heel andere kijk met zo een drone!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: de kleuren van de zee

            Fantatische foto Ik volg je redenering, zelf ben ik sinds kort begonnen met ' dronografie '....of hoe men het ook mag noemen....je moet rekening houden met de natuur en mensen en gezond verstand gebruiken.....maar zoals je aanhaalt, op een bepaalde hoogte hoor of zie je die dat ding niet eens.

            Comment


            • #7
              Re: de kleuren van de zee

              volg mee de redeneringen...maar wel een prachtige opname...

              Groeten
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: de kleuren van de zee

                mooi kleurenpalet.
                mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                Comment

                Working...
                X