Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duo auto verzekering ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Duo auto verzekering ?

    Een vraagje, kan je als alleenstaande een tweede wagen verzekeren op één en dezelfde polis (Belgie)?
    Indien niet hoe doe je dat dan 't voordeligst...want je kan tenslotte toch maar met één wagen tegelijkertijd de weg op ?

  • #2
    Re: Duo auto verzekering ?

    Ethias doet dit.
    Ik ga dit nu doen bij hen voor de motor die ik ga kopen. Een auto heb ik al.
    Je moet dan wel aangeven dat je voor beide voertuigen de enige bestuurder bent.

    Comment


    • #3
      Re: Duo auto verzekering ?

      Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
      Ethias doet dit.
      Ik ga dit nu doen bij hen voor de motor die ik ga kopen. Een auto heb ik al.
      Je moet dan wel aangeven dat je voor beide voertuigen de enige bestuurder bent.
      Vergelijk maar goed voor je beslist, prijzen zijn soms fors uiteenlopend.
      Let ook op de voorwaarden, bij sommige polissen mag ook maar één voertuig tegelijk in gebruik zijn.

      Mijn moto is ook met een aparte polis gekoppeld aan deze van de wagen, enkel voor de moto ben ik de enige vaste bestuurder al mag mijn vrouw er bij noodzaak ook mee rijden, bijvoorbeeld mocht ik onderweg ziek worden.

      Sommige merken bieden ook een verzekering aan als je er een nieuwe moto koopt, voor de ene interessant, voor de andere helemaal niet.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment

      Working...
      X