Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eenvoud siert II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] eenvoud siert II


  • #2
    Re: eenvoud siert II

    Eigenlijk os het gewoon een fototje van een braaf modelletje, een van meer dan 13 in een dozijn.
    Als je nu zelf dat resultaat bekijkt is dat dan zo ongeveer wat je wou bereiken ?
    Moest je hier nu als echte beginneling de eerste keer een foto van een modelleke tonen dan zou ik zeggen dat het geen slecht begin is en voorzichtig een paar verbeterpunten suggereren...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: eenvoud siert II

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Eigenlijk os het gewoon een fototje van een braaf modelletje, een van meer dan 13 in een dozijn.
      Als je nu zelf dat resultaat bekijkt is dat dan zo ongeveer wat je wou bereiken ?
      Moest je hier nu als echte beginneling de eerste keer een foto van een modelleke tonen dan zou ik zeggen dat het geen slecht begin is en voorzichtig een paar verbeterpunten suggereren...
      tja Frans, fijn dat je toch nog tijd steekt in TS... het is anders puur verloren tijd hoor...just my 2 cts.....
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: eenvoud siert II

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Eigenlijk os het gewoon een fototje van een braaf modelletje, een van meer dan 13 in een dozijn.
        Als je nu zelf dat resultaat bekijkt is dat dan zo ongeveer wat je wou bereiken ?
        Moest je hier nu als echte beginneling de eerste keer een foto van een modelleke tonen dan zou ik zeggen dat het geen slecht begin is en voorzichtig een paar verbeterpunten suggereren...
        zelf dat lukt u niet, een paar brave insecten waarvan 13 in een dozijn en een Kapelletje dat reeds duizenden maal is gefotografeerd.
        Dat braaf modelletje heeft het mij zelf gevraagd en daarna heb ik nog talloze fotoshoots met haar gemaakt, buiten fotograferen is het menselijke contact voor mij heel belangrijk dat krijg jij niet he

        Comment


        • #5
          Re: eenvoud siert II

          Oorspronkelijk geplaatst door d.b.d Bekijk bericht
          zelf dat lukt u niet, een paar brave insecten waarvan 13 in een dozijn en een kapelletje dat reeds duizenden maal is gefotografeerd.
          Dat braaf modelletje heeft het mij zelf gevraagd en daarna heb ik nog talloze fotoshoots met haar gemaakt, buiten fotograferen is het menselijke contact voor mij heel belangrijk dat krijg jij niet he
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: eenvoud siert II

            Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
            zelf dat lukt u niet, een paar brave insecten waarvan 13 in een dozijn en een Kapelletje dat reeds duizenden maal is gefotografeerd.
            Dat braaf modelletje heeft het mij zelf gevraagd en daarna heb ik nog talloze fotoshoots met haar gemaakt, buiten fotograferen is het menselijke contact voor mij heel belangrijk dat krijg jij niet he
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: eenvoud siert II

              flashback 2020 ...

              en ik heb nog steeds dezelfde reactie op BabyDeBaby

              Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
              ....

              Ik denk dan maar "never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you with experience"
              Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
              - Isaac Asimov-

              Comment

              Working...
              X