Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zevenbergenbos Ranst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zevenbergenbos Ranst

    [IMG]
    Zevenbergenbos Ranst
    by
    Lucas Muylaert
    , sur Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Zevenbergenbos Ranst

    heel mooi van compo en knap met die waterspiegel ,spijtig van die geelzweem ,ik heb die eens binnengehaald en met 1 klik (pipet WB) in de lucht tussen de bomen kwam ik tot dit resultaat nadien het blauw wat verminderen en het geel wat optrekken ,als ik hem moet verwijderen je zegt het maar

    Comment


    • #3
      Re: Zevenbergenbos Ranst

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      heel mooi van compo en knap met die waterspiegel ,spijtig van die geelzweem ,ik heb die eens binnengehaald en met 1 klik (pipet WB) in de lucht tussen de bomen kwam ik tot dit resultaat nadien het blauw wat verminderen en het geel wat optrekken ,als ik hem moet verwijderen je zegt het maar
      Prima resultaat, maar die 'geelzweem' was er wel op het ogenblik dat ik die foto nam. Dat zorgde voor een speciale sfeer, die ik zo vastlegde. En die sfeer vind ik niet meer terug in jouw versie.

      Comment


      • #4
        Re: Zevenbergenbos Ranst

        Oorspronkelijk geplaatst door LucasM. Bekijk bericht
        Prima resultaat, maar die 'geelzweem' was er wel op het ogenblik dat ik die foto nam. Dat zorgde voor een speciale sfeer, die ik zo vastlegde. En die sfeer vind ik niet meer terug in jouw versie.
        dank je wel voor de uitleg als ik mijn foto moet verwijderen je zegt het maar hè

        Comment


        • #5
          Re: Zevenbergenbos Ranst

          Laat jouw versie maar staan, ze is zeker geslaagd.

          Comment


          • #6
            Re: Zevenbergenbos Ranst

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            .. kwam ik tot dit resultaat
































            Heel mooi.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X