Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afdrukken groter 40/60 waar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afdrukken groter 40/60 waar ?

    Weet iemand onder de BD ers waar je print groter dan 40/60 kan laten afwerken. Medimarkt werkt maximaal 40/60, kruidvat ed. ook

    Iemand suggesties, liefst omgeving limburg of antwerpen.
    il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
    Sport & Event Photography

  • #2
    Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

    kruidvat: 50x75
    mediamarkt: 50x75

    ofwel ben ik zo dom dat ik uw vraag niet snap en iets anders voor heb, ofwel kan u echt niet goed kijken!!!

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

      Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
      kruidvat: 50x75
      mediamarkt: 50x75

      ofwel ben ik zo dom dat ik uw vraag niet snap en iets anders voor heb, ofwel kan u echt niet goed kijken!!!
      eigenlijk ben ik op zoek naar een fotozaak of handel die foto's kan printen via een plotter.

      Ik moet een paar posters hebben die echt groot zijn. groter dan 50*75 cm.
      Ik denk eerder aan 80/120cm of zelfs nog iets groter
      Last edited by marnik; 4 december 2004, 15:40.
      il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
      Sport & Event Photography

      Comment


      • #4
        Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

        Voor dergelijke afdrukken moet je bij ASAP zijn op de Boomsesteenweg in Wilrijk. Of andere firma's die werken voor de reclamebureaus. De beelden worden gemaakt met een grootformaat inkjet printer, papier op rol en zo ongeveer 150 cm breed. ik liet ooit een A0 (118 X 84 cm) maken van een bestand van de D30 .
        Last edited by Digipics357; 4 december 2004, 15:45.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

          ik denk dat foto robeyns in sint truiden dat ook doet met een plotter.

          Comment


          • #6
            Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

            als ik het goed heb kan Antwerp Digital Print u ook helpen. Die werken idd ook veel voor reclamebureaus.


            Comment


            • #7
              Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

              Hallo,

              Metro-foto in berchem

              Kunnen drukken op rollen van 110cm breed en ...m lang

              Het is wel pigment inkt! en de prijs is per dm. Je krijgt dus steeds 110cm breed en dan is het gewoon het aantal dm dat ge nodig hebt X 8,50€ voor glossy photo paper (240gr) of X 9,50€ voor satin photo paper (260gr.)


              mss. nog een klein voorbeeldje voor als er mensen zijn die me niet goed begrepen hebben:

              Je foto is bv. 60X75 en je laat ze afdrukken op glossy photo paper (240gr):

              Hiervoor betaale je dus 6 (60cm = 6dm) X 8,50€ = 51€

              Je print zal je dan wel moeten bijsnijden want hij zal ipv 75cm breed, zal hij 110cm breed zijn.

              Hoop je hiermee geholpen te hebben?

              mvg Sven

              Comment


              • #8
                Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

                Zoals Immage al zei. Bij Robyns in St-Truiden kunnen ze dat. Ik dacht tot 1,20 m. Normaal moet je 1 dag rekenen hiervoor, maar als je van verder komt en er is niet veel volk in de winkel willen ze het soms wel direct doen. Ik heb er al een maal een grotere foto laten afdrukken en was heel tevreden over de kwaliteit.

                Opgelet, dat is de Robyns uit de Stapelstraat (winkelstraat) niet de Robyns op de markt (Action-Shop).
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                Comment


                • #9
                  Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

                  Grobet in Antwerpen ?
                  http://www.dullaert.net

                  Comment


                  • #10
                    Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

                    Ik heb al gezien dat ze bij www.digiposter.de tot 100 op 150cm gaan en dat ze niet zo duur zijn.
                    Ik heb al een paar keer bij hun besteld en ben er tevreden over.
                    De betaling doe je via een internationale overschrijving, dus geen Visa-nummer of zo doorgeven.
                    Canon 10D

                    Comment


                    • #11
                      Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

                      Hoogmartens Houthalen Centrum, goede service, niks op aan te merken. (ik denk 011/52.40.60 of ....60.40).

                      Ik kan regelmatig al na een uurtje gaan afhalen, maar ik woon in de buurt dus dat is geen punt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie
                        als ik het goed heb kan Antwerp Digital Print u ook helpen. Die werken idd ook veel voor reclamebureaus.

                        http://www.antwerpdigitalprint.be/

                        Zij zullen U zeker kunnen helpen , ik ken deze mensen persoonlijk en kwaliteit is daar hun eerste zorg. Warm aanbevolen !
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #13
                          Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

                          bedankt voor de reacties
                          il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
                          Sport & Event Photography

                          Comment


                          • #14
                            Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

                            Goede resultaten gehad bij www.Colormailer.
                            Betaling gebeurt met Visa.

                            Comment


                            • #15
                              Re: afdrukken groter 40/60 waar ?

                              Awel...
                              Ik heb verleden week, toevallig, eens een poster laten afdrukken bij White Light in Genk op de Weg naar As.
                              Dat viel zeer goed mee. Prima kwaliteit en scherpte.
                              Niet heel glossy maar zo'n satijnglans.
                              De poster was 51 op 75 cm.
                              De mensen voor wie ik de compositie gemaakt had, waren zeer tevreden.
                              Ze kunnen gaan op een breedte van 1,20 meter (breedte van de rol) op oneindig. Je kan dus een panoramafoto je living rond laten gaan.
                              O, ja en het was goedkoper dan bij Photobox en op één dag klaar.
                              Ze zullen me daar nog veel zien denk ik...
                              Ze doen geen gewone foto's alleen grote formaten en op doek, spandoeken en zo...

                              Comment

                              Working...
                              X