Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwak.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kwak.

    Kwak in de vlucht.




    Mvg
    Johan

  • #2
    Re: Kwak.

    Super shot .

    Heb ik hier te lande nog niet gezien.

    Comment


    • #3
      Re: Kwak.

      Knap gedaan. Licht al wat te hard maar komt er mooi uit. Voordeel is dan weer dat het oog mooi rood kleurt.
      Binnenkort vertrek ik naar de Brenne en daar zitten er genoeg. Goede foto maken is dan weer iets anders ...

      Comment


      • #4
        Re: Kwak.

        Men heeft me verteld dat de vijver van Bellebauche, met de grootste reigerkolonie en de observatoire nr 1 vlakbij, nog altijd droog staat.
        Twee zomers geleden stonden we daar met laarzen.
        Veel plezier, maar toch even checken ...

        Comment


        • #5
          Re: Kwak.

          Staat er weer heel mooi op Johan met de perfecte achtergrond

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Kwak.

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Men heeft me verteld dat de vijver van Bellebauche, met de grootste reigerkolonie en de observatoire nr 1 vlakbij, nog altijd droog staat.
            Twee zomers geleden stonden we daar met laarzen.
            Veel plezier, maar toch even checken ...
            Bellebouche wordt om de zoveel tijd leeggetrokken, dis om het karperbestand in toom te houden zodat er niet teveel kleintjes rondzwemmen
            De grote worden steeds weer opnieuw teruggezet, de kleintje gaan naar andere meertjes in de buurt.
            Het meer is dan ook niet erg diep te noemen met z'n gemiddelde van anderhalve meter is deze zeer snel leeg te laten tot er een gedeelte met water overblijft waar alle vissen zich dan bevinden voor het afvangen
            Bellebouche is dan ook grote business in het karperwereldje, vele jaren geleden heb ik er ook nog regelmatig gevist, altijd grote vissen (karpers) die je daar vangt, maar het is dan ook niet goedkoop om er een weekje te verblijven met de nodige vergunningen

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Kwak.

              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
              Men heeft me verteld dat de vijver van Bellebauche, met de grootste reigerkolonie en de observatoire nr 1 vlakbij, nog altijd droog staat.
              Twee zomers geleden stonden we daar met laarzen.
              Veel plezier, maar toch even checken ...
              Vorig jaar stond Cherine droog en tot op heden staat het water daar te laag. Droogte is een probleem en de grootste oorzaak van de achteruitgang van de aantallen vogels.
              In de publieke hutten kom ik zo weinig mogelijk. Heb toelating van een plaatselijke landbouwer om te fotograferen rond zijn dozijn vijvers. Puur natuur is meestal leuker.

              Comment


              • #8
                Re: Kwak.

                Knappe opname!

                Comment


                • #9
                  Re: Kwak.

                  Weerom prachtig!
                  Groeten,
                  Fabrice,
                  Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kwak.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Bellebouche wordt om de zoveel tijd leeggetrokken, dis om het karperbestand in toom te houden zodat er niet teveel kleintjes rondzwemmen
                    De grote worden steeds weer opnieuw teruggezet, de kleintje gaan naar andere meertjes in de buurt.
                    Het meer is dan ook niet erg diep te noemen met z'n gemiddelde van anderhalve meter is deze zeer snel leeg te laten tot er een gedeelte met water overblijft waar alle vissen zich dan bevinden voor het afvangen
                    Bellebouche is dan ook grote business in het karperwereldje, vele jaren geleden heb ik er ook nog regelmatig gevist, altijd grote vissen (karpers) die je daar vangt, maar het is dan ook niet goedkoop om er een weekje te verblijven met de nodige vergunningen

                    grts
                    Sieg
                    De grondprijs van een vijver is 4-5 keer de prijs van de aanpalende gronden. Dan weet je dat het iets opbrengt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kwak.

                      Knap en scherp in de vlucht!
                      BD0681BE -
                      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kwak.

                        wow heel knap - dat rode oog trekt echt de aandacht
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kwak.

                          Schitterend Johan. zitten ook bij ons in de buurt.
                          Groet Theo
                          http://500px.com/diethe

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kwak.

                            Een pracht opname alweer Johan...

                            Groeten
                            Freddy
                            https://fredor2.wixsite.com/my-site

                            Comment

                            Working...
                            X