Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justice in BXL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Justice in BXL



    Fuji X-E4, 23mm, ƒ/8.0, 1/640s, ISO 500
    FUJIFILM X-T10, FUJINON XF23mmF2 R WR, pimped met Hot Shoe Thumb Grip en skull soft release.

  • #2
    Re: Justice in BXL

    speciaal beeld. Maar ik zie er de diepere betekenis niet van in. De titel geeft ook geen hint.
    ik bedoel hier niet mee dat ik dit slecht vind! Ik stel me alleen de vraag: waarom zou ik eerder naar dit beeld blijven kijken dan naar de toren bij zonneschijn? Ergens was er iets dat je aantrok? Je aandacht vasthield?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Justice in BXL

      Een beeld is altijd persoonlijk imho. Een uitleg, motivatie of reden meestal ook :-)

      Voor mij is dit beeld uitzonderlijk toepasselijk bij het onderwerp. Het justitiepaleis in BXL wat al jaren in de stijgers staat, nog steeds 'vuil' is, in opbouw. Het orgaan justitie wat toch steeds als zwaarwichtig, beladen beschouwd wordt. Maar ook een orgaan met enorm veel macht. Een donkere, kwade koning die enkel zijn kroon elke dag netjes opblinkt.
      FUJIFILM X-T10, FUJINON XF23mmF2 R WR, pimped met Hot Shoe Thumb Grip en skull soft release.

      Comment


      • #4
        Re: Justice in BXL

        Sfeer goed weergegeven!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: Justice in BXL

          Oorspronkelijk geplaatst door Bigbuddha Bekijk bericht
          Een beeld is altijd persoonlijk imho. Een uitleg, motivatie of reden meestal ook :-)

          Voor mij is dit beeld uitzonderlijk toepasselijk bij het onderwerp. Het justitiepaleis in BXL wat al jaren in de stijgers staat, nog steeds 'vuil' is, in opbouw. Het orgaan justitie wat toch steeds als zwaarwichtig, beladen beschouwd wordt. Maar ook een orgaan met enorm veel macht. Een donkere, kwade koning die enkel zijn kroon elke dag netjes opblinkt.
          thanks voor de verklaring. Ik kan me nu beter voorstellen welke emotie je wou doorgeven.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment

          Working...
          X