Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Badkamer inbouw douche - hoe uitstekend stukje muur met buis verlengen/wegwerken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Badkamer inbouw douche - hoe uitstekend stukje muur met buis verlengen/wegwerken?

    Ik kocht een douche om in te bouwen (zie niet graag die stang uitsteken)
    In mijn badkamer is er een hoekje die uitsteekt doordat er een buis in verwerkt zit en zou die graag verlengen naar rechts en daar het douchesysteem insteken.
    Zou ik dit uitstekend stukje laten verlengen naar rechts met bakstenen of met groene Gyproc ?

  • #2
    Re: Badkamer inbouw douche - hoe uitstekend stukje muur met buis verlengen/wegwerken?

    Hier kan niemand op antwoorden zonder de situatie ter plaatse te zien...

    Ga je de douche zelf inbouwen of laten doen? Indien zelf, kies waar je je het beste bij voelt. Gyproc of soortelijk plaatmateriaal zal sneller klaar zijn. Als je het laat doen weet je aannemer wat het best is.

    Comment


    • #3
      Re: Badkamer inbouw douche - hoe uitstekend stukje muur met buis verlengen/wegwerken?

      Ik snap er geen snars van.

      Comment


      • #4
        Re: Badkamer inbouw douche - hoe uitstekend stukje muur met buis verlengen/wegwerken?

        Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
        Ik snap er geen snars van.
        Awel Paul dan snap je er meer van dan mij, want ik snap er helemaal niks van

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Badkamer inbouw douche - hoe uitstekend stukje muur met buis verlengen/wegwerken?

          Misschien kan je de situatie wat verduidelijken met een aantal foto's?
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Badkamer inbouw douche - hoe uitstekend stukje muur met buis verlengen/wegwerken?

            Hierbij 2 fotos



            In de hoek is dus een buis waardoor dit 30cm uitsteekt. Zou dit naar rechts willen verlengen (met groene gyproc of bakstenen?) en daar een douche zonder stang inbouwen. Daartegen komt dan rechts een douchewand.

            in de linkermuur zou ik een nis laten maken, denk best met een slijpschijf om het gat te maken, denk meer recht en sneller met slijpschijf dan met een boor.

            Comment


            • #7
              Re: Badkamer inbouw douche - hoe uitstekend stukje muur met buis verlengen/wegwerken?

              Als je toch al een nis gaat laten maken, dan alles met gyproc (of ander plaatmateriaal). Maar vraag het aan je aannemer, die is het best geplaatst om hier op te antwoorden

              Comment


              • #8
                Re: Badkamer inbouw douche - hoe uitstekend stukje muur met buis verlengen/wegwerken?

                Ik zou er als de plaats het toelaat, en de grote (grondoppervlakte) een zit mogelijkheid overbouwen.
                https://ggpics.be/

                Comment

                Working...
                X