Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mislukte zonsopgang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mislukte zonsopgang

    Ik ga graag op vakantie in de bergen en probeer elke vakantie toch ergens een zonsopgang mee te pikken ergens hoog op een berg. Ook deze keer in de Dolomieten. Op voorhand nadenken waar ik dat wil doen, dan het weerbericht wat in het oog houden dat het niet te bewolkt is. Dus ook deze keer en het zou helder zijn. Dan vroeg opstaan, rap naar buiten kijken en ik zie inderdaad sterren dus het is helder weer. Dus we kunnen vertrekken, nog een stuk met de wagen rijden en het laatste stuk te voet en ik ben op de plaats waar ik wil zijn. Maar ondertussen zijn er ook serieus wat wolken opgekomen. Een kwartier later zou de zon boven de toppen moeten komen maar ze heeft de hele tijd achter de wolken gezeten. Wat ik wel gehad heb is koude temperaturen en zeer strakke en gure wind.
    En achter mij was het wel opgeklaard en kreeg ik dit streepje zon dat op Sassolongo viel. En dat streepje zon is het enige van de zon dat ik gezien heb die morgen.





    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Mislukte zonsopgang

    en meer hoeft dat niet te zijn ,juist dat maakt er iets speciaals van knap

    Comment


    • #3
      Re: Mislukte zonsopgang

      Prachtig, dat is zo van het soort "accidenten" waar ik wel wil voor tekenen !
      Dat is zoals een zeldzame postzegel met een drukfoutje
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment

      Working...
      X