Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

medion MP3 speler Aldi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • medion MP3 speler Aldi

    hallo mijn vraag is het volgende zou dit intressant en ook werken als opslag voor je foto's als je kaartje vol is?
    Zou die direct overweg kunnen met de aansluiting van Canon EOS 300d
    Is wel veel opslag kapaciteit voor weinig geld

    http://aldi.be/ALDI_BN/home.htm MP3 Jukebox speler
    thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

  • #2
    Re: medion MP3 speler Aldi

    Op een Medion-site heb ik volgende gegevens gevonden. Er zit een slot in voor SD/MMC geheugenkaartjes, dus zonder externe kaartlezer zal dat zeker niet lukken voor CF-kaartjes (ik weet zelfs niet of het mogelijk is om die aan te sluiten). Er is wel een USB2 aansluiting, maar dat is nog geen garantie dat die bruikbaar is voor een kaartlezer.
    Misschien bestaat er wel een adaptor voor CF naar SD .


    Ultradünne und stoßfeste 1.8" Festplatte mit 20 GB Speicher für bis zu 5.000 Musiktitel
    Blau Hintergrund beleuchtetes LCD-Display mit 160x128 Pixel
    Wiedergabe von MP3*, WMA** und WMA*** - Dateien
    Navigations-Touchpad mit Dreh-und Bestätigungs Funktion
    Innovative Lademöglichkeiten: laden Sie den Player wahlweise per USB oder über das Netzteil auf
    Bis zu 8 Stunden Wiedergabedauer durch integrierten und auswechselbaren 900 mAh Li-Ion Akku
    Die integrierte Festplatte dient ebenfalls als mobiler Datenträger (per USB)
    Über die integrierten Schnittstellen (SD, MMC & USB 2.0) können Sie Ihre digitalen Bilder problemlos auf Ihre MDJuke220 speichern (z. B. im Urlaub)
    Integriertes Mikrofon für Sprachaufnahmen
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: medion MP3 speler Aldi

      NIET kopen, nogal duidelijk advies denk ik. tis gewoon teveel geld, voor maar 20GB.

      het is het principe van de zogenaamde image tank. zoek maar eens op in de forum-zoeker, en je zal al wel wat vinden (ik heb toch al enkele postings gedaan erover). een image tank is wat je zoekt volgens mij. er zijn nog andere benamingen voor, maar die zal je wel leren kennen als je in forum-zoeker image tank ingeft, en eveneens in google. bvb: image tank de andere namen zijn meestal types van enkele merken (vosonic, ...)

      voor die prijs kan je toch al 40 Gb kopen!!!! dus afblijven zou ik zeggen!

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: medion MP3 speler Aldi

        Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
        NIET kopen, nogal duidelijk advies denk ik. tis gewoon teveel geld, voor maar 20GB.
        <knip>
        voor die prijs kan je toch al 40 Gb kopen!!!! dus afblijven zou ik zeggen!
        Naar ik gelezen heb, is deze "AldiPod" toch een stuk goedkoper dan de originele "iPod" die enkel een MP3-player is ... indien de aldiPod enkel als opslagtank gebruikt wordt is ie misschien wel duur ? Het hangt van het gebruik af.

        Kort artikeltje
        Testbeschrijving (in het Duits)

        De vertaling van de tekst van Black Bandit (bron : site aldi)

        - 20GB harde schijf, slaat tot 5.000 songs op
        - Afspelen van MP3, WMA en WMA-DRM-musiekbestanden
        - Via de geintegreerde interfaces (SD, MMC & USB 2.0) kunt u uw digitale afbeeldingen eenvoudig op de MD 95200 opslaan (bv. in de vakantie)
        - Ook te gebruiken als mobiele harde schijf
        - Tot 8 uur afspelen door geintegreerde en verwisselbare 900 mAh Li-Ion accu
        - Innovatieve mogelijkheden voor opladen: Laad de speler op via USB of via de netadapter
        - Geïntegreerde microfoon en hoofdtelefoon
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: medion MP3 speler Aldi

          wel, de meeste image tanks hebben geen mp3-mogelijkheid. het is aan de koper om uit te maken of hij dat wil!!

          MAAR dat zijn de 'goedkopere' modellen. bekijk deze eens, met mp3, 30 GB voor slechts 120 EUR!!!!!!!!!!!!!! klik hier

          dus, aldi is duur, er zijn goedkopere manieren, die even betrouwbaar zijn. wat ik liet zien, is slechts 1 voorbeeld, mar wel een goedkoop. 30 GB, alle kaartjes die je wil inpluggen zijn mogelijk, mp3 afspelen is mogelijk, ...

          is 199 EUR voor 20 Gb in aldi dan niet veel?????

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: medion MP3 speler Aldi

            update: ik heb eens op het hier zo geliefde www.topfoto.de gekeken. daar is het ook goedkoop, en zit je niet met de angst of het niet aankomt en dergelijke.

            hier vind je het adres voor een image tank bij topfoto. 40 GB, mp3 (je krijgt er toch een koptelefoontje bij, dus denk ik wel dat het mp3 kan afspelen, zoek anders eens op bij hersteller zelf) voor 179,99 EUR

            ik denk dat force nu wel niet meer naar de aldi zal spurten

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #7
              Re: medion MP3 speler Aldi

              Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
              update: ik heb eens op het hier zo geliefde www.topfoto.de gekeken. daar is het ook goedkoop, en zit je niet met de angst of het niet aankomt en dergelijke.

              hier vind je het adres voor een image tank bij topfoto. 40 GB, mp3 (je krijgt er toch een koptelefoontje bij, dus denk ik wel dat het mp3 kan afspelen, zoek anders eens op bij hersteller zelf) voor 179,99 EUR

              ik denk dat force nu wel niet meer naar de aldi zal spurten
              Met dit en het vorige concrete voorbeeld, denk ik ook niet dat er nog veel naar de Aldi zal gelopen worden...

              EDIT : het laatste voorbeeld bevat een "eingebauter MP3-Player".
              Last edited by filipo; 4 december 2004, 18:23.
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: medion MP3 speler Aldi

                Wel opletten met de X-drives en soortgenoten indien je deze wil gebruiken als MP3-speler: dikwijls is de levensduur van één batterijlading beperkt tot 1 á 2 uur. Je kan dan wel 10.000 MP3's opslaan, maar slechts een 40-tal per batterijlading beluisteren .

                De "echte" MP3 spelers hebben een veel langere speelduur, 16 uur met één batterijtje is geen uitzondering.
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Re: medion MP3 speler Aldi

                  Foto Grobet promoot momenteel een Xdrive met 40 gig schijf voor 250€
                  dit enkel ter info, je zal zelf moeten afwegen wat het interessantste is.
                  Ik heb zelf zelf een imagetank van Nixveu slechts 10 gig maar heb ze nog nooit op één vakantie vol gekregen
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10
                    Re: medion MP3 speler Aldi

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles
                    Ik heb zelf zelf een imagetank van Nixveu slechts 10 gig maar heb ze nog nooit op één vakantie vol gekregen
                    Zou "Lazy Charles" daar ook niets mee te maken kunnen hebben ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: medion MP3 speler Aldi

                      heb hem toch gaan halen
                      werkt prima met externe cardlezer aangesloten op de mp3
                      zelf opslag mogelijkheden in RAW
                      voormij een ideale opslag
                      geen image tank gekocht via internet
                      thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

                      Comment


                      • #12
                        Re: medion MP3 speler Aldi

                        niet persoonlijk, maar toch deze reactie: domoor

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • #13
                          Re: medion MP3 speler Aldi

                          Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                          Zou "Lazy Charles" daar ook niets mee te maken kunnen hebben ...
                          Natuurlijk
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                          Comment


                          • #14
                            Re: medion MP3 speler Aldi

                            ok
                            maar welk ander opslagmedia kan je ook gebruiken als mp3 ?
                            en als harde schijf gebruiken waar ik programma's en sheets en werkdocumenten kan gebruiken en mee nemen naar iemand anders?
                            wie geeft er 3 jaar garantie?
                            Heb al veel aankopen gedaan bij ALDI bij problemen bij defecten nooit van het kaske naar de muur gestuurd.
                            Als er nog voorraad was gewoon omwisselen of anders bellen en kort daarna een nieuwe gehad.
                            Wie doet dat na?
                            thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

                            Comment


                            • #15
                              Re: medion MP3 speler Aldi

                              wel, wat eerder al werd aangehaald in dit tpoic, die met 40 Gb voor 180 EUR. en die heeft sleuven voor alle soorten kaartjes!!!!!!! en werkt evenzeer als een mobiele harde schijf waar je ALLES op kan zetten. ik twijfel er niet aan dat het goed werkt, maar ik herhaal: je had veel meer kunnen kopen voor minder geld met een betere betrouwbaarheid en meer mogelijkheden en van een merk!!!

                              maar ja, ik beheer uw budget niet he

                              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                              Comment

                              Working...
                              X