Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom hebben handelaars een website?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarom hebben handelaars een website?

    Het is allesinds niet om informatie op te zetten. Ik kijk in de loop van de week of de winkel voor wat ik nodig heb dit weekend open is. En ja hoor, vrijdag tot 17h. Ik loop dus op het werk 30 minuten vroeger weg, rijd 30 km en sta om 15h45 voor een gesloten deur. Niemand daar. Geen enkele info op de website dat ze vroeger gesloten zijn voor het paas weekend. Of dat de openingsuren niet kloppen.. Niks.

    En maar klagen dat het slecht gaat...

  • #2
    Re: Waarom hebben handelaars een website?

    FF bellen...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Waarom hebben handelaars een website?

      Waarom zou ik, als er op hun website staat dat ze op vrijdag open zijn tot 17h, nog eens moeten bellen?

      Nog een goeie gevonden terwijl ik op zoek was naar een andere leverancier:
      Home » Zakelijk bestellen zonder BTW? – Vul op de afrekenpagina uw Belgisch BTW nummer in. Dan rekent de shop zonder BTW
      Om zonder btw te bestellen moet je je btw nummer invullen...

      Comment


      • #4
        Re: Waarom hebben handelaars een website?

        De volgende website was ook een pareltje van logica. Opzij een "filter" van wat je zoekt in hun assortiment. Ok, ik zoek buis die "op maat gezaagd" is en "wanddikte 1mm". Resultaat: 4 types buis die voldoen. Ik klik de eerste soort open en krijg een lijst van wat ze allemaal hebben is dat soort buis. De enige versies die op maat gezaagd worden hebben 3mm dikte of meer.

        Daar ben je dus ook geen zak mee.

        Comment


        • #5
          Re: Waarom hebben handelaars een website?

          Ik heb het ook afgeleerd om op websites van fysieke winkels te kijken. Meestal zijn ze niet up to date of zoals je net komt te zeggen, zit de site kramikkig in mekaar….
          Voor de openingsuren leert mijn ervaring dat je beter bent op Facebook, meestal passen ze dat wel iets beter aan, ook omdat het voor de winkel in kwestie eenvoudiger te doen is denk ik.
          En voor al de rest of voor meer zekerheid best bellen….

          Ik was ooit es op zoek naar een badkamer ventilator….tot ik uiteindelijk exact gevonden had wat ik zocht, bestelde ik het snel online, …’.paar dagen later een verontschuldiging dat ze dit niet meer in stock hadden en ook niet meer volgden …. en dan…..om je geld terug te krijgen…..duurt ook weer even hoor …
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Waarom hebben handelaars een website?

            9 van tien zoekopdrachten kom ik op .NL uit. Ga je naar een BE site, krijg je wat summiere, info. En dan maar klagen dat de e-commerce hun verdienste wegkaapt. De schrik dat de concurentie hun prijzen volgd.En zo blijven ze rond de toren draaien, en geraken niet verder dan een plaatselijke kruidenier. En vervolgens wat ik verkoop, IS VAN MIJ !
            https://ggpics.be/

            Comment


            • #7
              Re: Waarom hebben handelaars een website?

              Op het werk kan ik 's middags wel eens naar een website gaan maar niet naar facebook. En 's middags kan je ze niet bellen. Want er staat wel op hun website dat ze open zijn van 10h-17h maar aan de deur hangt dan weer "tussen 12 en 13 eet iedereen".

              Dus komt het er op neer: "wij doen waar we goesting in hebben en de klant kan de pot op".

              Ik zal maar op het internet bestellen. Kan iets meer kosten in verzending. Maar als ik 3 keer moet rijden voor ik er eens geraak als ze goesting hebben om open te zijn dan komt het toch goedkoper.
              Last edited by Spanik; 8 april 2023, 20:28.

              Comment


              • #8
                Re: Waarom hebben handelaars een website?

                Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                Waarom zou ik, als er op hun website staat dat ze op vrijdag open zijn tot 17h, nog eens moeten bellen?

                Nog een goeie gevonden terwijl ik op zoek was naar een andere leverancier:

                Om zonder btw te bestellen moet je je btw nummer invullen...
                dat is toch normaal? als particulier betaal je BTW, in het land waar je het koopt (we spreken niet over invoer uit china of USA...) punt uit, als handelaar/wederverkoper betaal je die BTW in je eigen land (dat je al dan niet kan recupereren) dus: wil je kopen zonder BTW? dat kan maar dan moet je bewijzen dat je een wederverkoper/handelaar bent en hoe kan dat? juist ja, die hebben een BTW nummer...


                over die openingsuren... ik heb al alles gehoord van: -we weten al lang niet meer waar al onze openingsuren te vinden zijn, al dan niet door onszelf ooit ingegeven
                tot onze IT verantwoordelijke is in verlof (ja, blijkbaar al 4 maanden...)
                zelfs de uren op HUN EIGEN pagina zijn dus niet te vertrouwen... wel rot om daar dan vroeger voor te stoppen met werken en zover te moeten rijden...
                De gustibus et coloribus non est disputandum
                Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                Comment

                Working...
                X