Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet is weer daar met vuile truken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet is weer daar met vuile truken.

    Ik had All Internet + TV Iconic (300Mbps download, 20 up), dit is nu zomaar veranderd door Telenet naar Giga Internet + TV, weliswaar aan nog steeds dezelfde prijs.
    De snelheid is wel nog altijd 'maar' 300mbps download, zelfs na herstart router.
    Ik heb geen mailtje gekregen over deze ongevraagde abonnementswijziging, ook geen sms of brief ontvangen.
    Zijn er hier nog mensen die de 'upgrade' gekregen hebben zonder verwittigd te zijn ?
    Sterker nog, vorige maand kostte een All Internet + TV Iconic rond de €87, dat is nu €70 geworden. Maar dat komt Telenet je dus niet vertellen !
    Het nieuwe Giga Internet + TV Iconic is €87.
    Ik heb dus terug geswicht naar All Internet + TV Iconic, en bespaar mezelf daarmee 17€/maand.
    Andere Telenetters hier kunnen misschien ook best eens hun abonnement nakijken.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

  • #2
    Re: Telenet is weer daar met vuile truken.

    Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
    Ik had All Internet + TV Iconic (300Mbps download, 20 up), dit is nu zomaar veranderd door Telenet naar Giga Internet + TV, weliswaar aan nog steeds dezelfde prijs.
    De snelheid is wel nog altijd 'maar' 300mbps download, zelfs na herstart router.
    Ik heb geen mailtje gekregen over deze ongevraagde abonnementswijziging, ook geen sms of brief ontvangen.
    Zijn er hier nog mensen die de 'upgrade' gekregen hebben zonder verwittigd te zijn ?
    Sterker nog, vorige maand kostte een All Internet + TV Iconic rond de €87, dat is nu €70 geworden. Maar dat komt Telenet je dus niet vertellen !
    Het nieuwe Giga Internet + TV Iconic is €87.
    Ik heb dus terug geswicht naar All Internet + TV Iconic, en bespaar mezelf daarmee 17€/maand.
    Andere Telenetters hier kunnen misschien ook best eens hun abonnement nakijken.
    Ik heb gisteren een mailtje gekregen ivm mijn abo (One)

    Het Telenet One-abonnement wordt binnenkort een stukje sneller. Vanaf 24 april kan je rekenen op downloadsnelheden tot 250 Mbps en een uploadsnelheid tot 20 Mbps.
    Goed nieuws voor Telenet-klanten met een One-abonnement


    Tot op heden was dit download 150 en upload 15.

    Tot nu geen sprake van prijsverhoging.... maar die komt wellicht later.
    Ik zie het al voor mij : "omdat je nu tegen een hogere snelheid kan surfen..... zien wij ons verplicht...enz"
    Dat ze ons zomaar een pleziertje gaan doen, het zou de eerste keer zijn van Telenet.

    Comment


    • #3
      Re: Telenet is weer daar met vuile truken.

      Hier heb ik de upgrade gekregen naar Giga Internet. Ik betaalde 78 euro en die prijs blijft gelijk. Een nieuwe modem is wel noodzakelijk, daarom wordt dit nieuwe systeem langzaam uitgerold, TN kan niet iedereen op dezelfde dag een nieuwe modem bezorgen. Voor mij zou de "besparing" slechts 8 euro bedragen, ik kijk wel hoe het loopt. Wie in aanmerking komt krijgt eerst een e-mail van TN.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: Telenet is weer daar met vuile truken.

        Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
        Ik heb geen mailtje gekregen over deze ongevraagde abonnementswijziging, ook geen sms of brief ontvangen.
        Zijn er hier nog mensen die de 'upgrade' gekregen hebben zonder verwittigd te zijn ?.....
        Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt met een eenvoudig soort home abonnement (tv digicorder, internet, vaste telefoonlijn met freephone europe). Er kwam wel één of andere melding ivm het abonnement maar zonder duidelijkheid. Toen ik hen belde bleek de dame uit de lucht te vallen en kon me geen verduidelijking geven. Het was coronatijd en ik vermoed dat ze van thuis uit werkte.
        Alleen... achteraf bleek dat freephone niet meer "europe" inclusief was. Maar dat heb ik pas veel later ontdekt omdat ik niet zo vaak naar buitenland belde. Ik heb de moeite niet genomen om na al die tijd hen hierop aan te spreken. Maar concreet hadden ze dus freephone Europe eruit gegooid.

        Comment


        • #5
          Re: Telenet is weer daar met vuile truken.

          Ik had het voorspeld hé... zie #2.

          Telenet verhoogt zijn prijzen met 6 %.

          Ze gooien een bliekje om een snoek te vangen. Of eerste wat goed nieuws om kort daarna het "slechte nieuws" te melden.

          Maar zoals in het artikel vermeld wordt door Paul Dhoore "Als de stijging niet abrupt groot is, blijven de meeste klanten zitten waar ze zitten”.
          Aja, want we krijgen toch ook iets meer (al hebben we het niet gevraagd !).

          Comment


          • #6
            Re: Telenet is weer daar met vuile truken.

            Gelet op de inflatie van het afgelopen jaar is een prijsstijging dan ook niet echt zo verwonderlijk.
            De gestegen loonkosten dmv de index zorgen voor grotere uitgaven binnen de bedrijven.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Telenet is weer daar met vuile truken.

              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              Gelet op de inflatie van het afgelopen jaar is een prijsstijging dan ook niet echt zo verwonderlijk.
              De gestegen loonkosten dmv de index zorgen voor grotere uitgaven binnen de bedrijven.
              Akkoord, maar kijk maar eens hoeveel ze ELK JAAR omhoog gaan die prijzen bij Telenet.
              Ik ben akkoord ivm de inflatie, maar als ik alle prijsstijgingen van de laatste jaren van Telenet bij elkaar optel, dan zie ik toch dat mijn pensioentje niet evenredig gestegen is.
              Nu ja, ik kan er wel over sakkeren, maar tenslotte ben ik ook één van die blijvers, ondanks de prijsstijgingen....

              Comment


              • #8
                Re: Telenet is weer daar met vuile truken.

                Oorspronkelijk geplaatst door oldie Bekijk bericht
                Akkoord, maar kijk maar eens hoeveel ze ELK JAAR omhoog gaan die prijzen bij Telenet.
                Ik ben akkoord ivm de inflatie, maar als ik alle prijsstijgingen van de laatste jaren van Telenet bij elkaar optel, dan zie ik toch dat mijn pensioentje niet evenredig gestegen is.
                Nu ja, ik kan er wel over sakkeren, maar tenslotte ben ik ook één van die blijvers, ondanks de prijsstijgingen....
                Je kan er ook iets aan doen natuurlijk. De luie zetel in de gouden kooi hebben ze bij Telenet perfect voor U ingericht Wij zijn op 08/2021 weggegaan omdat een nieuwe formule met een datalimiet van 3TB ipv 750GB zo maar even €20/mnd meer ging kosten. De grootste struikelblok waren de Telenet mailboxen en je schrikt ervan hoe verweven die met je leven zijn.

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet is weer daar met vuile truken.

                  Ook na deze prijs aanpassing blijf ik voorlopig bij telenet. Waarom ? Wel omdat onze huidige bundel elders bijna even duur is en voor 10 euro minder in de maand ga ik niet overschakelen.
                  We hebben ook de mail ontvangen dat onze ONE nu sneller gaat worden. Voor mij is dat terug naar de snelheid van 300 Mbit die voor ik ONE al had.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment

                  Working...
                  X