Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sasse in kleur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sasse in kleur


  • #2
    Re: Sasse in kleur

    Mooi warm portretje in een mooie toning.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Sasse in kleur

      mooi in beeld gebracht

      Comment


      • #4
        Re: Sasse in kleur

        Mooi en eigenzinnig
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Sasse in kleur

          Mooi maar de presentatie kan beter.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Sasse in kleur

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Mooi maar de presentatie kan beter.
            grt,bouk.
            Wat bedoel je hier juist mee ?

            Comment


            • #7
              Re: Sasse in kleur

              Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
              Wat bedoel je hier juist mee ?
              Jammer dat een mooi portret weggedrukt wordt in een lompkader.
              Last edited by Binnenuit; 7 april 2023, 10:45.

              Comment


              • #8
                Re: Sasse in kleur

                Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                Wat bedoel je hier juist mee ?
                In het midden plaatsen.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Sasse in kleur

                  Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                  Dit bedoeld Bouk.

                  Knappe houding, dito model en mooi afgewerkt!
                  BD0681BE -
                  Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sasse in kleur

                    Bedankt maar begrijp nog steeds niet wat Bouk bedoelt . Ik zie niet veel verschil !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sasse in kleur

                      Ik heb respect voor ieders commentaar. Zelfs meer ! , daar post voor, ik probeer de commentaar op een positieve manier te gebruiken , daar dient dit forum volgens mij toch voor.. Waar ik wel een hekel aan heb is commentaar die nergens op slaat en waar ik niets aan heb. Ik zie weinig of geen verschil met de update van Bouk. Ik wacht bovendien nog op post van Bouk waar uit zou blijken dat zijn comments beschoeid zijn op enige smaak en kennis. Sorry voor deze persoonlijke reactie maar als ik zie dat sommige post ( volledig onscherp ) een positieve reactie krijgen ( ook van Bouk ) dan heb ik meer zin om te stoppen dan om verder te posten. Verbeter mij gerust indien ik verkeerd ben

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sasse in kleur

                        Hey Walter kijk je op een smartphone of op een groot computerscherm ?
                        Op een groot scherm met internetbrowser zal je zien dat de 2efoto nu gecentreerd staat in het midden van de breedte van het scherm tov de eerste - op een smartphone met tapatalk bvb zie je dat niet
                        Meer is het niet lijkt me
                        Groet,
                        Peter
                        Last edited by blauwzwart; 7 april 2023, 15:47.
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sasse in kleur

                          Is dit echt belangrijk ??
                          Indien de enige commentaar zich beperkt tot de plaatst van de foto op het scherm zegt dit meer over degene die de commentaar geeft dan over de fotograaf. Ik post via mijn desktop en doe altijd een test voor alle fotos. Nogmaals ik hoef geen positieve commentaar , daar heb ik niks aan.... ik heb in het verleden al foto's verbeterd door rekening te houden met gefundeerde commentaar .... Waarvoor dank aan iedereen.
                          Last edited by walter bechhols; 7 april 2023, 16:09.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sasse in kleur

                            Foto is niet gewijzigd hoor - alleen staat in de post van Jacques de link naar jouw zelfde foto gecentreerd op de schermbreedte
                            In de editor waar je tekst hier typt heb je icoontjes om je tekst/foto links, rechts of gecentreerd te plaatsen
                            Ok je hebt het begrepen zie ik - aan jou om te beslissen of het belangrijk is of niet
                            Voor sommige kijkers wellicht aangenamer om te bekijken
                            Greetz,
                            Peter
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sasse in kleur

                              Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                              Foto is niet gewijzigd hoor - alleen staat in de post van Jacques de link naar jouw zelfde foto gecentreerd op de schermbreedte
                              In de editor waar je tekst hier typt heb je icoontjes om je tekst/foto links, rechts of gecentreerd te plaatsen
                              Ok je hebt het begrepen zie ik - aan jou om te beslissen of het belangrijk is of niet
                              Voor sommige kijkers wellicht aangenamer om te bekijken
                              Greetz,
                              Peter
                              Dag Peter, bedankt voor je uitleg. Wordt zeker geapprecieerd ! Ik wist inderdaad niet dat de plaats van de foto kon veranderd worden via de icoontjes. Los van dit ben ik wel teleurgesteld dat dit zo belangrijk is ( voor mij gelden andere maatstaven ). Nu ik dit weet kan ik blijkbaar niet veel meer bijleren op dit forum en ga dan ook even nadenken over volgende posts.
                              Last edited by walter bechhols; 7 april 2023, 17:06.

                              Comment

                              Working...
                              X