Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duo portret van jong talent met zusje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Duo portret van jong talent met zusje


  • #2
    Re: Duo portret van jong talent met zusje

    Héél mooi!

    Comment


    • #3
      Re: Duo portret van jong talent met zusje

      Aan de modellen zal het niet liggen, die doen het goed !
      Maar toch heb ik (alweer) twee opmerkingen/aandachtspunten:
      - de foto lijkt niet helemaal scherp ; ik denk dat u het beeld verzacht hebt (?) om bijv. puistjes of dergelijke weg te werken (ik kan er naast zijn hé). Daarom lijkt het beeld voor mij niet super-scherp....
      - ik weet dat je van krappe kaders houdt en dat dit zo een beetje uw stijl is. Maar soms is er niets mis met een stijlbreuk, weet u. Toch jammer dat de juffrouw haar arm een stuk weggeschaaft is (zo moet ik het helaas noemen) en dat het prachtige haar van haar zus ook niet helemaal in beeld is. Trouwens, wanneer u de foto bekijkt op volledige resolutie, met een volledig donkere achtergrond in Flickr, valt dit nog véél meer op. Dan is die arm ronduit (ik wik mijn woorden) niet mooi. U moet zelf maar eens kijken....
      Misschien moet u - voor uzelf - de kadrering van het beeld eens wat groter nemen.....
      Opgepast, ik geef dit niet als kritiek maar doe wat er van de BD fora verwacht wordt, nl opmerkingen en advies geven om ieders foto's te verbeteren (hoewel ik mezelf ook geen top-top-top fotograaf vind hoor .
      Ten slotte toch ook nog: de juffrouw met het brilletje is zeer goed gefotografeerd want het is niet altijd eenvoudig om reflecties uit de glazen te houden.
      gr, H.

      Comment

      Working...
      X