Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spooktrein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Spooktrein

    .



    Fuji X70 - Ilford 100




    Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).


    Mvg.


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Spooktrein

    Schitterend, een doorzichtige trein
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: Spooktrein

      Hele mooie. (Heb jij je bed staan daar aan die spoorlijn?)

      Comment


      • #4
        Re: Spooktrein

        Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
        Hele mooie. (Heb jij je bed staan daar aan die spoorlijn?)
        neen toch niet, maar door een gezondheidsprobleem (reumatoïde artritis) kan ik me moeilijk ver verplaatsen ... rond het Schulensmeer kan ik mijn wagen zo parkeren dat ik nooit ver hoef te gaan en toch af en toe wat plaatsen vind om te fotograferen... bedankt alleszins voor uw reactie.
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Spooktrein

          Dan doe ik mijn hoed af om uit zo'n moeilijke positie toch zulke knappe foto's te maken.

          Comment


          • #6
            Re: Spooktrein

            Mooi beeld !

            Comment


            • #7
              Re: Spooktrein

              Knap, de vlag dekt de lading !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Spooktrein

                Ja ja, héél mooie uitvoering, zowel qua belichting als scherpte. De ganse zw reeks die ik de laatste tijd van u gezien heb kan zo in kaders gestoken en opgehangen worden. Telkens veel sfeer in de beelden !

                Nog een vraagje op de koop toe : boven de foto schrijft u : "fuji X70 - Ilford 100". Op wat slaat "Ilford 100" in dit geval ? Is dit een filter die u gebruikt (ik ken Ilford van zw film en ook wel als papier merk) ?
                gr, H.

                Comment


                • #9
                  Re: Spooktrein

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
                  Ja ja, héél mooie uitvoering, zowel qua belichting als scherpte. De ganse zw reeks die ik de laatste tijd van u gezien heb kan zo in kaders gestoken en opgehangen worden. Telkens veel sfeer in de beelden !

                  Nog een vraagje op de koop toe : boven de foto schrijft u : "fuji X70 - Ilford 100". Op wat slaat "Ilford 100" in dit geval ? Is dit een filter die u gebruikt (ik ken Ilford van zw film en ook wel als papier merk) ?
                  gr, H.
                  Bedankt voor uw lovende woorden ... Ilford is een filmtype dat ik af en toe gebruik via Silver efex pro (waar een groot aantal filmsimulaties op staan).
                  Mvg.
                  Eddy
                  nikon coolpix s9100

                  Comment


                  • #10
                    Re: Spooktrein

                    Donkere sfeer, met de spooktrein!
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                    Comment


                    • #11
                      Re: Spooktrein

                      Toch raar hé, hoe verder de trein is hoe trager dat hij lijkt te rijden.
                      Hopelijk geen stortbui op uw kap gekregen?
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment

                      Working...
                      X