Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaitlin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kaitlin

    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Kaitlin

    Het gelaat is mooi belicht, verbeterpuntje zijn:
    - de hand heeft niet dezelfde kleur als het gezicht, nooit vergeten om de handen dezelfde make-up beurt te geven als het gelaat.
    - het wit van haar kleding ( op de harm en schouder ) is volledig overbelicht, te verhelpen met een zwarte " neger " te plaatsen bij het flitsen.
    D.

    Comment


    • #3
      Re: Kaitlin

      knap - vind wel spijtig dat elleboog is gesneden in deze uitsnede
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Kaitlin

        Het was de bedoeling om er een High Key bij voor te stellen....en dan zit je natuurlijk altijd op een dunne grens....
        De ene vind het overbelicht terwijl een ander vind dat de contouren nog te fel zichtbaar zijn....dus altijd schipperen....

        Toch bedankt voor jullie opbouwende en eerlijk reacties...

        Groeten
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Kaitlin

          Hum Freddy, volgens mij is een High Key foto toch iets anders...zoek maar eens rond op het internet.

          In jou foto zitten teveel schaduwen en veel teveel kleur toonwaarden.

          Een beetje kleur mag soms wel, maar voor 100% wit en grijswaarden kan ook.

          Een high-key opname maakt gebruik van een beperkt aantal toonwaarden in de foto. Het bestaat uit voornamelijk lichte toonwaarden, waardoor het een kwetsbare uitstraling krijgt, vaak zonder diepte omdat de donkere tinten helemaal ontbreken.

          Je vind er enorm veel over op internet, en dit is bijvoorbeeld hoe Wikipedia het verwoord:

          "A high-key image consists primarily of light tones, without dark shadows. A photograph or painting so composed features a diminished tonal range of primarily whites and light grays."

          Hier als voorbeeld eentje van mijn werk, en met al deze tips zou je het voor je volgende shoot zeker nog een overdoen Freddy.

          Al doende leert men !

          Comment

          Working...
          X