Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

David tegen Goliat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] David tegen Goliat



    Toen ik deze fotoshoot maakte met de jonge dame, dacht ik aan deze titel vooral met haar houding en haar vastberadenheid om in de wereld van de mode een plaats te vinden.
    "David tegen Goliat" duidt tegenwoordig op een situatie waarbij een zwakkere of kleinere underdog een veel sterkere tegenstander verslaat.

  • #2
    Re: David tegen Goliat

    Het idee is goed, het zwart is ook niet té zwart (broek nog goed zichtbaar tgo bg) maar ik vind dat de focus niet echt op het gezicht ligt (ofwel komt dat door de nabewerking ?).
    gr, H.

    Comment


    • #3
      Re: David tegen Goliat

      die uitdrukking is steeds voor een dergelijke situatie gebruikt. Maar als buitenstaander bij de opname zelf zie ik de link tussen beeld en titel niet zitten hoor.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: David tegen Goliat

        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        die uitdrukking is steeds voor een dergelijke situatie gebruikt. Maar als buitenstaander bij de opname zelf zie ik de link tussen beeld en titel niet zitten hoor.
        met haar houding en haar vastberadenheid om in de wereld van de mode een plaats te vinden.
        ze is nog jong en de concurrentie is groot maar het lukt haar wel Gr.Daniel

        Comment


        • #5
          Re: David tegen Goliat

          Vind de schaduwen in het gezicht hier nogal prominent aanwezig
          Volgens mij staat de lamp te hoog
          Peter
          mijn website : klik

          Comment

          Working...
          X