Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] 100

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: 100

    Sorry, maar dergelijke foto's van op kop genomen zeggen niet genoeg over de hoogte.
    Sluitertijd is ook te snel, alles lijkt bevroren en er is (natuurlijk) geen panning, jammer.
    Had de foto van opzij genomen geweest dan was die al sowieso veel interessanter geweest.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: 100

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Sorry, maar dergelijke foto's van op kop genomen zeggen niet genoeg over de hoogte.
      Sluitertijd is ook te snel, alles lijkt bevroren en er is (natuurlijk) geen panning, jammer.
      Had de foto van opzij genomen geweest dan was die al sowieso veel interessanter geweest.
      Dergelijke foto’s van op de kop zou ik ook altijd met een hoge sluitertijd nemen. Wat ik ook dikwijls doe is het onderwerp inflitsen als je naar de lucht fotografeerd.zoals je nu zie is de foto in zijn geheel iets te donker.

      Comment


      • #4
        Re: 100

        graag wat meer uitleg over hoe die foto genomen is.
        Misschien is er toch geflitst, en vandaar die donkere rand rond de crosser.

        Comment


        • #5
          Re: 100

          Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk bericht
          graag wat meer uitleg over hoe die foto genomen is.
          Misschien is er toch geflitst, en vandaar die donkere rand rond de crosser.
          Niet geflits , achtergrond waziger gemakt in nabewerking
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: 100

            Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            Niet geflits , achtergrond waziger gemakt in nabewerking
            Met deze nabewerking zou ik stoppen. In mijn ogen maak je de foto er alleen maar slechter van.
            Moest je het nu echt heel goed kunnen dan misschien maar nu valt het direct op en haalt voor mij de kwaliteit van een foto serieus naar beneden.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment

            Working...
            X