Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel mooi van sfeer Jean-Louis ,prachtige kleuren en licht ook
Ik mis alleen wat scherpte ,vooral de onderste helft van de foto ,ik zie dat je F4 hebt gebruikt ,miss is dat wel de reden ?
Ik mis alleen wat scherpte ,vooral de onderste helft van de foto ,ik zie dat je F4 hebt gebruikt ,miss is dat wel de reden ?
Er hangt blijkbaar wel een laagje mist ook (of vergis ik me ?). Misschien komt de onscherpte hierdoor.
Maar mij stoort het gebrek aan scherpte niet zo, moest de belichting opgetrokken worden, dan wel...
gr, H.
Hey Patrick,
Tja, als ik het zo nakijk zie ik ook dat de sluitertijd 1/13 sec. was, vrij opportuun van mijne kant, om uit de hand af te drukken, gezien de zwakke lichtomstandigheden had ik de iso hoger kunnen zetten maar blijkbaar was mijn alertheid nog niet op punt zo vroeg in de morgen
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Hey Patrick,
Tja, als ik het zo nakijk zie ik ook dat de sluitertijd 1/13 sec. was, vrij opportuun van mijne kant, om uit de hand af te drukken, gezien de zwakke lichtomstandigheden had ik de iso hoger kunnen zetten maar blijkbaar was mijn alertheid nog niet op punt zo vroeg in de morgen
Bedankt voor het reageren
dank voor je uitleg mijn alertheid zo vroeg staat nog op een veel lager pitje ,jij bent tenminste al aan het fotograferen terwijl ik nog wakker moet worden
Comment