Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caro, natuurlijk licht.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Caro, natuurlijk licht.

    Caro


  • #2
    Re: Caro, natuurlijk licht.

    een fraai beeld

    Comment


    • #3
      Re: Caro, natuurlijk licht.

      Heel geslaagd !

      Comment


      • #4
        Re: Caro, natuurlijk licht.

        dat is nog eens een portretje waar een fraai beeld niet voldoende voor is... een topper.
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Caro, natuurlijk licht.

          Mooi beeld van een mooie dame.
          gr, H.

          Comment


          • #6
            Re: Caro, natuurlijk licht.

            Knap portret!

            Comment


            • #7
              Re: Caro, natuurlijk licht.

              Mooie foto van een natuurlijk talent
              "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

              Comment


              • #8
                Re: Caro, natuurlijk licht.

                Erg knap weer Daniël
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Caro, natuurlijk licht.

                  Mooi al oogt die arm zo niet lekker...
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Caro, natuurlijk licht.

                    Bijzonder knap!
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                    Comment


                    • #11
                      Re: Caro, natuurlijk licht.

                      vind het een bijzonder mooie opname en heel mooi model ...iemand leerde me onlangs dat
                      in dit soort foto's ik moest opletten voor de armen die los van het lichaam zijn en dan afgesneden worden...
                      maw de arm ware mooier geweest als ie tegen het lichaam was....maar waarschijnlijk muggenzifterij....Mooi in elke geval...

                      Groeten
                      Freddy
                      https://fredor2.wixsite.com/my-site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Caro, natuurlijk licht.

                        Iedereen heel bedankt voor de reacties !

                        Aan freddy69, die schreef :
                        de arm ware mooier geweest als ie tegen het lichaam was...
                        Wel Freddy, uit mijn eigen bescheiden ervaring laat ik zelden of nooit het model haar arm of armen tegen het lichaam houden of drukken,
                        gewoon omdat dit steeds leid tot een dikkere ( boven ) arm, en modellen houden daar absoluut niet van !

                        Een model met wat ervaring gaat trouwens altijd zorgen dat er enkele cm plaats is tussen haar bovenarm en haar bovenlichaam.

                        Ik heb in al die jaren ook geleerd dat als je met goede modellen wil werken, je ook veel rekening moet houden met wat ze
                        zelf van de pose, de houding en de uiteindelijke foto vinden...Fotografen zijn soms veeleisend, goede modellen ook.

                        Aan modellen met minder ervaring, is het natuurlijk aan de fotograaf om het model tot in de puntjes bij te sturen, en
                        gegronde uitleg te geven bij iedere pose die kan verbeterd worden. ( Ik spreek hier natuurlijk over studiowerk, en niet over streetphotography )

                        Groetjes, Daniel

                        Comment


                        • #13
                          Re: Caro, natuurlijk licht.

                          Wel Freddy, uit mijn eigen bescheiden ervaring laat ik zelden of nooit het model haar arm of armen tegen het lichaam houden of drukken,
                          gewoon omdat dit steeds leid tot een dikkere ( boven ) arm, en modellen houden daar absoluut niet van !

                          Een model met wat ervaring gaat trouwens altijd zorgen dat er enkele cm plaats is tussen haar bovenarm en haar bovenlichaam.
                          Gelijk heb je Daniel, wel als de hele arm in beeld is....als er slechts een gedeelte in beeld is creëer je een "stomp" zoals wij dat hier noemen...en is het mooier als ie tegen het lichaam is...(mijn gedacht eh)
                          https://fredor2.wixsite.com/my-site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Caro, natuurlijk licht.

                            Proficiat met deze heel mooie foto en met je terechte HoF.

                            Groetjes Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Caro, natuurlijk licht.

                              Proficiat met verdiende en knappe HoF.
                              nikon coolpix s9100

                              Comment

                              Working...
                              X