Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De schreeuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De schreeuw

    [

  • #2
    Re: De schreeuw

    Heel leuk gevonden

    Comment


    • #3
      Re: De schreeuw

      Oorspronkelijk geplaatst door atir Bekijk bericht
      Heel leuk gevonden
      nu nog wat scherpte zoeken...en dan zou hij showcase waardig zijn...
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: De schreeuw

        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        nu nog wat scherpte zoeken...en dan zou hij showcase waardig zijn...
        En zo als meestal: te krap in het kader met afgesneden delen

        Comment


        • #5
          Re: De schreeuw

          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
          nu nog wat scherpte zoeken...en dan zou hij showcase waardig zijn...
          Ook mijn gedacht
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: De schreeuw

            Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
            Ook mijn gedacht
            mijn beeld heeft geen scherpte nodig daar het abstract is, de eerste is om u te laten zien met wat hij gemaakt is de tweede hier is de afgewerkte versie.

            Comment


            • #7
              Re: De schreeuw

              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
              mijn beeld heeft geen scherpte nodig daar het abstract is, de eerste is om u te laten zien met wat hij gemaakt is de tweede hier is de afgewerkte versie.
              dir noemen ze van kwaad naar erger... of anders gezegd waarom wordt er eerst een onscherp beeld getoond dat dan wordt aangevuld met een nog onscherper beeld .. het zal wel aan ons liggen ....
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                Re: De schreeuw

                Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                dir noemen ze van kwaad naar erger... of anders gezegd waarom wordt er eerst een onscherp beeld getoond dat dan wordt aangevuld met een nog onscherper beeld .. het zal wel aan ons liggen ....
                Inderdaad maar dat ligt niet aan ons Eddy, eenvoudige mensen als wij snappen niks van Kunst met een grote K hé.
                Ik vrees dat ik veel bijna wonderbaarlijke scheppingen in mijn vuilbak gekieperd heb al heb ik daar toch nog geen seconde spijt van !
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: De schreeuw

                  eenvoudige mensen als wij snappen niks van Kunst met een grote K hé.
                  Ja ik kan het begrijpen niet iedereen heeft die gave. Een goede raad ga eens wat meer naar musea en probeer je geest wat meer open te zetten, dan ga je uw blik op de wereld verruimen en ervaar het als zeer ontspannend.

                  Comment


                  • #10
                    Re: De schreeuw

                    Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                    eenvoudige mensen als wij snappen niks van Kunst met een grote K hé.
                    Ja ik kan het begrijpen niet iedereen heeft die gave. Een goede raad ga eens wat meer naar musea en probeer je geest wat meer open te zetten, dan ga je uw blik op de wereld verruimen en ervaar het als zeer ontspannend.
                    dan heeft U waarschijnlijk toch niet de juiste musea bezocht In elk geval Munch draait zich om in zijn graf.
                    nikon coolpix s9100

                    Comment


                    • #11
                      Re: De schreeuw

                      jongens, laat die mens zijn goesting doen; geen ruzie maken: de lente is in het land. Als de fotograaf tevreden is met zijn werk, dan is zijn dag goed. Zolang hij/zij er financieel niet van afhankelijk is, doet de mening van de kijkers er niet toe.
                      Maar, zoals ik in dit forum al enkele keren heb naar voor gebracht: sommige mensen willen enkel hun werk TONEN en verwachten GEEN BESPREKING. Misschien zou hier een categorie (bijvoorbeeld Showcase) voor kunnen gereserveerd worden ? Softwarematig geen commentaar mogelijk als je met showcase-vermelding een foto presenteert. Geen verontwaardigde fotografen meer. Probleem opgelost.
                      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                      Comment


                      • #12
                        Re: De schreeuw

                        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                        jongens, laat die mens zijn goesting doen; geen ruzie maken: de lente is in het land. Als de fotograaf tevreden is met zijn werk, dan is zijn dag goed. Zolang hij/zij er financieel niet van afhankelijk is, doet de mening van de kijkers er niet toe.
                        Maar, zoals ik in dit forum al enkele keren heb naar voor gebracht: sommige mensen willen enkel hun werk TONEN en verwachten GEEN BESPREKING. Misschien zou hier een categorie (bijvoorbeeld Showcase) voor kunnen gereserveerd worden ? Softwarematig geen commentaar mogelijk als je met showcase-vermelding een foto presenteert. Geen verontwaardigde fotografen meer. Probleem opgelost.
                        er wordt hier geen ruzie gemaakt...maar als mensen vinden dat wij niets van kunst snappen tja dat is voor mij toch een stap te ver ...
                        nikon coolpix s9100

                        Comment


                        • #13
                          Re: De schreeuw

                          Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                          Maar, zoals ik in dit forum al enkele keren heb naar voor gebracht: sommige mensen willen enkel hun werk TONEN en verwachten GEEN BESPREKING. Misschien zou hier een categorie (bijvoorbeeld Showcase) voor kunnen gereserveerd worden ?.
                          Een forum waarop je uw mening niet mag of kan geven dat is geen forum hé.
                          De oplossing: dingen waarop men niet zou mogen reageren die plaats je hier dan gewoon niet !
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #14
                            Re: De schreeuw

                            ter info - Als men zijn foto's aanduidt in de categorie "Showcase" dan is men er zelf van overtuigd dat dit een goeie is en dan vraagt men eigenlijk om harde kritiek - dit staat te lezen in de sticky bovenaan elke rubriek

                            "Gebruik de prefix [showcase] voor foto’s waarvan je denkt dat ze écht geslaagd zijn en waarover je erg tevreden bent. Je mag je eventueel verwachten aan een zéér kritische beoordeling, en dus mogelijks aan hardere kritiek."

                            Peter
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Re: De schreeuw

                              Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                              ter info - Als men zijn foto's aanduidt in de categorie "Showcase" dan is men er zelf van overtuigd dat dit een goeie is en dan vraagt men eigenlijk om harde kritiek - dit staat te lezen in de sticky bovenaan elke rubriek

                              "Gebruik de prefix [showcase] voor foto’s waarvan je denkt dat ze écht geslaagd zijn en waarover je erg tevreden bent. Je mag je eventueel verwachten aan een zéér kritische beoordeling, en dus mogelijks aan hardere kritiek."

                              Peter
                              dit weet ik, maar dan moet de kritiek terecht zijn en geen verwijten geven aan de persoon en ik hoef ook niet altijd eens te zijn als men vb zegt dat hij scherpte mist is dat onterecht want dit beeld heeft helemaal geen scherpte nodig abstract geeft het beeld weer zoals de maker het heeft bedoeld zie tweede afgewerkt beeld en hiermee is de discussie afgesloten

                              Comment

                              Working...
                              X