Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jeans ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jeans ?

    Ik dacht mijne oude jeans van +/-20 jaar te gaan vervangen door een paar andere ...is dat tegengevallen zeg ! De denim stof die tegenwoordig in gebruik is, is niet meer van diezelfde kwaliteit als vroeger....flinterdun en als je eraan trekt heb je twee broeken. Ik vraag mij af (ik heb ze niet gevonden), bestaan er nog autenthieke merken die dezelfde kwaliteit van toen maken ?

  • #2
    Re: Jeans ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Titus5 Bekijk bericht
    Ik dacht mijne oude jeans van +/-20 jaar te gaan vervangen door een paar andere ...is dat tegengevallen zeg ! De denim stof die tegenwoordig in gebruik is, is niet meer van diezelfde kwaliteit als vroeger....flinterdun en als je eraan trekt heb je twee broeken. Ik vraag mij af (ik heb ze niet gevonden), bestaan er nog autenthieke merken die dezelfde kwaliteit van toen maken ?
    Bij Sjampion jeans in Mechelen hebben ze enorm veel keuze. Eigenaar kent zijn vak door en door. Ik kan moeilijk vergelijken met 20 jaar geleden, maar ach, als ze goed zitten en ze zijn versleten koop je es een andere hé. 20 jaar is wel erg lang … natuurlijk afhankelijk hoeveel je ze draagt natuurlijk.
    De winkel staat ook op Facebook.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Jeans ?

      Fijn om je reactie te lezen, Mechelen is bovendien vlakbij. Een mailtje naar de zaak is al onderweg met de vraag of je nog een spijkerbroek zonder stretch kan kopen .

      Comment


      • #4
        Re: Jeans ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Titus5 Bekijk bericht
        met de vraag of je nog een spijkerbroek zonder stretch kan kopen .
        Zoek eens op "rigid jeans".

        Comment


        • #5
          Re: Jeans ?

          Jeans test: https://www.youtube.com/watch?v=TZYTq7na1FU
          Maar niet alle geteste merken zullen hier in de winkel te vinden zijn.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X