Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bochtig pad door winterse heide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bochtig pad door winterse heide

    In alle eerlijkheid: dit beeld ga je in werkelijkheid nooit zo aantreffen. Omdat de lucht oersaai vlak grijs was, heb k deze aangepast in Luminar. Kenners van de streek weten dat de zon daar nooit kan staan...







  • #2
    Re: Bochtig pad door winterse heide

    Leuk gedaan, edoch jammer van de onscherpte.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bochtig pad door winterse heide

      ik vind het idee wel heel goed bedacht en waarom zou dit niet mogen als je het maar vermeld (vind ik ) Alleen moet ik bouk wel volgen ivm de onscherpte ,vooral het voorste gedeelte ,ook zou ik trachten wat kleur in te steken ,als het toch een bewerking is zou je er meteen ook een volledig bewerkte foto van maken ,het licht bijwerken vooral in de voorgrond en de kleuren wat laten leven ,ook de stralen en lucht wat warmer maken ,allee dat is hoe ik het zou aanpakken hè ,de compo vind ik wel geslaagd !

      Comment


      • #4
        Re: Bochtig pad door winterse heide

        Leuk gedaan, al valt het uiteraard wel onmiddellijk op dat dit geen natuurlijke zonnestralen en lucht zijn, maar chapeau dat je het vermeld, dat gebeurt hier niet altijd
        Maar ik vind het wel een opname waar redelijk wat mogelijkheden inzitten en qua compo vind ik deze heel erg mooi met dat slingerende pad

        grts
        Sieg
        Last edited by Sieg; 12 maart 2023, 17:05. Reden: typo
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Bochtig pad door winterse heide

          Qua compositie is de foto echt geweldig.
          Misschien een volgende keer bij zoiets, een focus-stack te overwegen?
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment

          Working...
          X