Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

neerbuigend kijken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] neerbuigend kijken


  • #2
    Re: neerbuigend kijken

    Mooi maar hoort dit bij "Stilleven & Abstract" ??

    Comment


    • #3
      Re: neerbuigend kijken

      Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
      Mooi maar hoort dit bij "Stilleven & Abstract" ??
      een bloem is dat stilleven of natuur? Ik vind dat de compositie daar ook een rol in speelt alsook de manier van presenteren en bewerken.

      Comment


      • #4
        Re: neerbuigend kijken

        Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
        Mooi maar hoort dit bij "Stilleven & Abstract" ??
        Dit hoort bij mensen. Maar omdat TS daar vandaag al een foto gepost heeft zet hij deze hier neer. Zo omzeilt hij het forumreglement.

        Comment


        • #5
          Re: neerbuigend kijken

          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Dit hoort bij mensen. Maar omdat TS daar vandaag al een foto gepost heeft zet hij deze hier neer. Zo omzeilt hij het forumreglement.

          om tegemoet te komen heb ik mijn beeld Abstracter gemaakt

          Comment


          • #6
            Re: neerbuigend kijken

            Onafgezien van de plaatsing vind ik de eerste wel mooi van licht en kleur. Jammer dat de voeten er niet helemaal opstaan .... toch een belangrijk lichaamsdeel voor een ballerina
            Mvg Philip

            Comment


            • #7
              Re: neerbuigend kijken

              Het 'abstracte' beeld is minder mijn ding maar de eerste, bovenste foto vind ik wel mooi, zowel naar fotografie als (na)bewerking toe.
              Dat van die voeten.... daar spreek ik me niet over uit. Misschien eens croppen zodat de voeten er helemaal niet op staan (dan kan je je afvragen waar de ballerina naar kijkt).
              Dat zou me dan ook (weliswaar een héél klein beetje ) doen denken aan het standbeeld van Balzac gemaakt door Auguste Rodin.
              Hij beeldhouwde de handen niet omdat hij deze niet kon weergeven zoals de mensen de handen van deze grote schrijver zouden moeten zien....
              Tja, het blijft fotografie en de één ziet het zo, de ander anders hé.
              Voor iedereen een fijne dag,
              gr, H.

              Comment

              Working...
              X