Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkelen in Cluny

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Winkelen in Cluny

    Straatfotograaf in Antwerpen

  • #2
    Re: Winkelen in Cluny

    top ! goed opgemerkt.
    mierenn..kend: haar voeten hadden er ook bij gemogen. (sorry: dit is echt mierenn..ken, maar dan weet je dat ik echt gekeken heb)
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Winkelen in Cluny

      Ben niet zo voor de rappe stiekeme portretjes
      ik vind het niet zo geslaagd - gezicht volledig in de schaduw - geen contact en het lijkt dat ze op het punt staat te vallen
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Winkelen in Cluny

        Straatfotografie is niet m'n ding, maar naar het schijnt zat Henry Cartier-Bresson soms een hele dag op dezelfde plek om het juiste moment te vatten. Het beeld moest meteen juist zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Winkelen in Cluny

          Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
          Straatfotografie is niet m'n ding, maar naar het schijnt zat Henry Cartier-Bresson soms een hele dag op dezelfde plek om het juiste moment te vatten. Het beeld moest meteen juist zijn.
          Ja en dat vraagt een goede kennis van uw fototoestel, en dan nog de perfecte compositie alles moet juist zijn van de eerste keer. Ik zou zeggen blijven oefenen misschien wordt je dan zoals Henry Cartier-Bresson .

          Comment


          • #6
            Re: Winkelen in Cluny

            Kleurvolle en scherpe opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Winkelen in Cluny

              Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
              Ben niet zo voor de rappe stiekeme portretjes
              ik vind het niet zo geslaagd - gezicht volledig in de schaduw - geen contact en het lijkt dat ze op het punt staat te vallen
              Ik begrijp dat je niet van stiekeme snapshots of van straatfotografie houdt. Iedereen heeft zijn voorkeuren en dat is best oké.
              Ik ben het er bovendien mee eens dat deze foto niet meteen erg geslaagd is omwille van de opmerkingen die je maakt. Alleen over dat er geen contact is wil ik iets zeggen.

              Een soort definitie van straatfotografie: "Candid fotografie in het publieke domein waar al dan niet mensen op figureren".
              Het is dus niet de bedoeling dat er contact is, neen het is 'candid'-fotografie. Meer nog, als iemand toch merkt dat je een foto maakt en hier met een verbaasde gezichtsuitdrukking op reageert, dan wordt dat als een meerwaarde gezien.

              Maar zoals gezegd, ieder zijn voorkeuren.
              Straatfotograaf in Antwerpen

              Comment


              • #8
                Re: Winkelen in Cluny

                Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
                Ik begrijp dat je niet van stiekeme snapshots of van straatfotografie houdt. Iedereen heeft zijn voorkeuren en dat is best oké.
                Ik ben het er bovendien mee eens dat deze foto niet meteen erg geslaagd is omwille van de opmerkingen die je maakt. Alleen over dat er geen contact is wil ik iets zeggen.

                Een soort definitie van straatfotografie: "Candid fotografie in het publieke domein waar al dan niet mensen op figureren".
                Het is dus niet de bedoeling dat er contact is, neen het is 'candid'-fotografie. Meer nog, als iemand toch merkt dat je een foto maakt en hier met een verbaasde gezichtsuitdrukking op reageert, dan wordt dat als een meerwaarde gezien.

                Maar zoals gezegd, ieder zijn voorkeuren.
                Ik zou me als fotograaf zeer "gegeneerd" (@bouk =ongemakkelijk ) voelen.
                Last edited by palombian; 19 februari 2023, 11:01. Reden: als fotograaf

                Comment

                Working...
                X