Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help kan mijn kaartje niet lezen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help kan mijn kaartje niet lezen

    Hallo, vrienden van mij hebben foto's getrokken en nu proberen we die op cd te schrijven maar dat lukt niet. Het probleem is namelijk via de camera zelf kunnen we de foto's zien maar als ik het kaartje wil lezen via de printer (epson photo 915) lukt dat niet dan krijg ik de melding "bestand of map is beschadigd en onleesbaar" en rechtstreeks met de camera via pc lukt dat ook niet krijg ook een fout melding.
    Kan ik die foto's nog ophalen via een andere weg zoja kan er mij iemand helpen en zeggen hoe ik dat juist kan doen.
    Alvast bedankt voor de hulp

    Groetjes Carine

  • #2
    Re: help kan mijn kaartje niet lezen

    Wat voor foutmelding krijg je als het kaartje via de Pc probeert te lezen ?
    Groeten,

    Albert Jan

    Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

    Comment


    • #3
      Re: help kan mijn kaartje niet lezen

      ik krijg dan G:\DCIM is niet toegankelijk Bestand of map is beschadigd en onleesbaar.
      En via de camera kunnen we de foto's wel zien.

      Carine

      Comment


      • #4
        Re: help kan mijn kaartje niet lezen

        Helpt onderstaande ? Zijn de foto's soms beveiligd op de camera ? Zoja, even de beveiliging eraf halen en opnieuw proberen.

        Laat even weten of het lukt.

        SD kaart onleesbaar

        ik heb foto`s gemaakt met een san disk 128mb sd kaart ik kan de foto`s die ik heb gemaakt wel op de display van mijn digitale camera bekijken maar niet op de desktop computer dan krijg ik de melding > niet toegankelijk,bestand of map beschadigd en onleesbaar< ik heb ook andere sd kaartjes`( ander merk) de foto`s die daar op staan kan ik gewoon op mijn desktop bekijken`.

        Op san disk zit een slotje die moet je open zetten om iets van dit diskje naar je pc te zetten.
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment


        • #5
          Re: help kan mijn kaartje niet lezen

          dat heb ik niet geprobeerd maar met zoeken heb ik uiteindelijk het programma van PC Inspector Smart recovery gevonden en heb er deze op los gelaten en ik heb mijn foto's.

          Je kan die halen op: http://www.pcinspector.de/smart_medi...y/nl/demo.html
          en is gratis

          Groetjes Carine

          PS hier mag een slotje op het probleem is opgelost

          Comment


          • #6
            Re: help kan mijn kaartje niet lezen

            Heel mooi dat het opgelost is.

            Ik zou wel heel voorzichtig zijn met dit kaartje. D'r is toch iets niet goed mee.
            Groeten,

            Albert Jan

            Website AJH
            lidnummer: BD0371NL

            Comment

            Working...
            X