Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback-actie van Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cashback-actie van Nikon

    Vandaag gelezen op de site van Ingo:

    D70 mit DX-Nikkor AF-S 18-70mm kaufen - dann gibt es von Nikon EUR 100,00 zurück!

    In Zusammenarbeit mit Nikon bieten wir Ihnen die Nikon D70 mit einer EUR 100,00 CashBack-Aktion an.

    Gültig ist diese Aktion für folgende Sets:

    * D70 + Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED
    * D70 + Nikon 18-70/3,5-4,5 AF-S G DX IF-ED + SB-600 Speedlite


    Einfach das Aktionsformular ausfüllen und einsenden. Nikon überweist dann EUR 100,00 auf Ihr Konto zurück.

    Die Aktion ist gültig für alle Sets, die zwischen dem 01.12.2004 und 31.01.2005 gekauft werden. Diese Aktion ist auch gültig, wenn der Kunde aus dem Ausland kommt und eine Kamera in Deutschland kauft. Das Geld wird - bei Angabe der IBAN-, SWIFT- und/oder BIC-Nummer auch auf ein ausländisches Konto überwiesen. Der Einsendeschluss ist der 19.02.2005.

  • #2
    Re: Cashback-actie van Nikon

    Yep, had ik al eens gepost. Telefoon van Ingo gehad die bevestigt dat het voor ons Belgen en Nederlanders ook geldt, zolang het toestel maar in Duitsland wordt gekocht.
    Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

    Comment


    • #3
      Re: Cashback-actie van Nikon

      Oeps, in mijn enthoesiasme over jouw post heen gekeken blijkbaar JohanM

      Deze actie geldt, volgens de site, trouwens ook voor de set met de 70-300 mm!
      Ingo heeft blijkbaar ook al zijn tekst aangepast, want er staat nu ondubbelzinnig op dat ze de 100 euro ook op een buitenlandse rekening terugstorten
      Zal ik dan toch mijn kerstkadootje maar bij Ingo bestellen??

      Comment


      • #4
        Re: Cashback-actie van Nikon

        De Sint of toch zeker de Kerstman gaat ook in Duren om mijn kadootje!

        Mijn post van gisteren:

        Nikon D300, F70, 17-55 f/2.8, 50mm f/1.8

        Comment


        • #5
          Re: Cashback-actie van Nikon

          Als Nikon toch Canon aan het na-apen is met een geld terugactie, ben ik zeer benieuwd wanneer ze met een batterijgreep voor de Nikon D70 komen. Op de PMA 2005 aankondigen bij Canon een heleboel nieuws maar voor de Nikon D70 weer niets.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment

          Working...
          X