Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerk in Panicale

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kerk in Panicale

    Om in de kerstsfeer te blijven (kerksfeer)
    Groeten
    Georges

  • #2
    Re: Kerk in Panicale

    Compo, kleuren en scherpte zijn opperbest, een beetje eigenaardig dat het beeld op de voorgrond donkerder is dan de rest.
    Uit hoeveel foto's is deze HDR gemaakt?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Kerk in Panicale

      mss es muggeziften ... maar zo zie je maar dat je altijd op de kleine detailtjes moet letten he ... als je ziet wat ik zie ... .... anders wel retescherpe plaat hoor

      [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

      Comment


      • #4
        Re: Kerk in Panicale

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Compo, kleuren en scherpte zijn opperbest, een beetje eigenaardig dat het beeld op de voorgrond donkerder is dan de rest.
        Uit hoeveel foto's is deze HDR gemaakt?
        Bedankt voor je reactie. Welk beeld bedoel je? het kruisbeeld? De koepel was beter verlicht dan de rest. De HDR is gemaakt met 3 beelden met telkens 2 lichtstoppen verschil
        Groeten
        Georges

        Comment


        • #5
          Re: Kerk in Panicale

          Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk bericht
          mss es muggeziften ... maar zo zie je maar dat je altijd op de kleine detailtjes moet letten he ... als je ziet wat ik zie ... .... anders wel retescherpe plaat hoor

          Bedankt voor je reactie. En wat zie je wat ik niet zie?
          Groeten
          Georges

          Comment

          Working...
          X