Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verplicht invullen bankgegevens en verplicht akkoord tot akkoord autmatisch incasso

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verplicht invullen bankgegevens en verplicht akkoord tot akkoord autmatisch incasso

    Ik vind dit eigenlijk NIET kunnen.
    Kan iemand me verklaren dat, indien je over een voucher-code beschikt voor digitaal abonnement en GEEN papieren afdruk wil en er dus GEEN verschuldigd bedrag is, je toch verplicht wordt bankgegevens in te vullen en je bij deze betaalwijze akkoord dient te gaan te gaan met de machtiging tot automatische incasso ?
    Dit komt erop neer dat je de sleutels van je voordeur afgeeft aan iemand die er gebruik kan van maken wanneer die het nodig acht ?
    En ja, ik weet het, de verantwoordelijkheid en spelregels zullen bij Shoot liggen.

    Dan maar geen abonnement.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Verplicht invullen bankgegevens en verplicht akkoord tot akkoord autmatisch incas

    Wim,

    We hebben als BD daar al op gereageerd. Kan inderdaad niet (als je met kredietkaart betaalt).

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Verplicht invullen bankgegevens en verplicht akkoord tot akkoord autmatisch incas

      Wanneer je het bovenste vinkje aanklikt (email) hoef je geen bankgegevens in te vullen.

      Comment


      • #4
        Re: Verplicht invullen bankgegevens en verplicht akkoord tot akkoord autmatisch incas

        Rustig Wim ...

        De door jou aangehaalde velden verschijnen ENKEL wanneer je kiest voor betaling via domiciliëring (eerste optie uit de lijst).
        En in dat geval zijn die gegevens (en de expliciete toestemming) uiteraard ook nodig!

        Zodra je één van de andere betalingswijzen kiest verdwijnen die invulvelden.

        (ik meen mij te herinneren dat we je dit vorig jaar ook al hadden toegelicht?)
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

        Comment


        • #5
          Re: Verplicht invullen bankgegevens en verplicht akkoord tot akkoord autmatisch incas

          Jacques, René

          Ik nodig jullie uit om dit eens te bezien...
          Ik heb ook geprobeerd om met bankcontact te betalen. Er verschijnt dan ook QR-code die je met pay-coniq kan inscannen, dit lukt tot op het ogenblik dat je een bevestiging tot betaling krijgt. Nu een betalingsopdracht uitvoeren voor het betalen van 0 Euro lukt NOOIT. Je kan niet niets overschrijven en daar is Pay-coniq dan ook correct. Je kan de betalingsopdracht NIET laten uitvoeren, niet bevestigen en daar loopt het vast.

          Nota Bene, ik ben hier heel rustig in
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Verplicht invullen bankgegevens en verplicht akkoord tot akkoord autmatisch incas

            Ik heb daarnet zelf via de link in de email van BD via de registratiepagina van Blue Pixl Media, mijn keuze bepaald. Nu, ik koos wel om €8,- bij te betalen, en zelfs dan moest ik geen bankgg opgeven, gezien ik gekozen had om via Bankcontact te betalen. Die keuze bepaal je hier, en Wim moet kiezen voor:


            Ik vraag me af of je dan nog bankgg moet opgeven; je moet niet eens betalen, enkel je keuze bepalen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Verplicht invullen bankgegevens en verplicht akkoord tot akkoord autmatisch incas

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Ik heb daarnet zelf via de link in de email van BD via de registratiepagina van Blue Pixl Media, mijn keuze bepaald. Nu, ik koos wel om €8,- bij te betalen, en zelfs dan moest ik geen bankgg opgeven, gezien ik gekozen had om via Bankcontact te betalen. Die keuze bepaal je hier, en Wim moet kiezen voor:


              Ik vraag me af of je dan nog bankgg moet opgeven; je moet niet eens betalen, enkel je keuze bepalen.
              Lesc, dank voor de info. Dit wist, weet ik al HEEL lang.
              Bij de laatste keuze moet je dus 0 euro betalen. Indien je dan kiest om met bankkaart te betalen, krijg je een betalingscode om 0 Euro te betalen. Daar zit je vast wanty je kan GEEN betaling doen met 0 Euro.
              De enige oplossing die ik gevonden heb (hew alle mogelijkheden geprobeerd) is een betaling per overschrijving te vragen na ontvangst van een betalingsmail. Indien dit lukt bij Shoot weet ik niet. Dus, uiteindelijk een 0-betaling doorgestuurd en nu wachten indien er een betalingsmail komt om niets te betalen of indien de registratie gelukt is. Van een chaos gesproken. Maar hier stop ik de discussie die er in feite geen is. Wanneer iets fout loopt, niet werkt moet dit wel kunnen gezegd en dienen anderen eventueel gewaarschuwd.
              Dat dit in het verleden ook problemen gaf wasmisschien het uitgelezen moment om in de BD-brief daar naar toe te verwijzen dan was er dit hier niet nodig.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Verplicht invullen bankgegevens en verplicht akkoord tot akkoord autmatisch incas

                Daar ‘verschiet’ ik van Wim, en je hebt gelijk als je toch nog 0 zou moeten betalen! Ik zou ook niet weten wat gedaan in zo’n geval.
                Never argue with computers!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X