Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe draadloos flitsen op Fuji

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe draadloos flitsen op Fuji

    Ik heb een Mecablitz M400 voor m'n fuji. Wellicht een domme vraag voor strobisten... maar bestaat er zoiets als cactustriggers zoals bij Canon maar dan voor Fuji? Of werken Cactustriggers gewoon op Fuji, maar dan zonder al te veel sturing?
    | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

  • #2
    Re: hoe draadloos flitsen op Fuji

    alle cactustriggers (behalve die speciaal voor sony) werken perfect op fuji. Ik heb hier trouwens een Cactus 5 en een cactus 6 II liggen die hier stof zitten te vergaren en perfect werken.
    Ikzelf ben overgestapt op Godox met de godox trigger, die werkt met de ingebouwde ontvanger van Godox.

    Peter

    Comment


    • #3
      Re: hoe draadloos flitsen op Fuji

      Ok, bedankt Peter.
      | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

      Comment


      • #4
        Re: hoe draadloos flitsen op Fuji

        Investeer in een trigger die specifiek voor fuji is. Bv bij godox hebben ze triggers die echt voor fuji gemaakt zijn. Als je in de toekomst een andere flits koopt die high speed of ttl kan flitsen zal je dat perfect kunnen gebruiken met uw trigger. En het voordeel van godox flitsers en triggers is dat er bij de flitsers een trigger ingebouwd zit ( voor mocht je later flitsers bij kopen ).
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment

        Working...
        X