Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen iPad mini 6th gen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen iPad mini 6th gen ?

    Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die deze bezitten, en wat nog beter zou zijn , mensen die eveneens een 11” iPad hebben, zodat ze een vergelijking kunnen maken.

    Ik heb al wat reviews bekeken, maar wat eerstehands info van op BD is altijd nuttig

    Mijn situatie: ik heb momenteel een first gen IPad Pro 11” ( A1980 ) , die nog goed werkt maar…:

    - er zit een barst in het scherm. ( niet van die aard dat hij onbruikbaar is )

    - de batterijcapaciteit is wel aan het afnemen

    Door de barst in het scherm is de batterij laten vervangen geen optie, want dat brengt automatisch extra kosten met zich mee.

    Een tweede 11” vind ik wat overkill want sinds gen1 is er nog niet zo gek veel upgrade aan dat toestel dat ik de moeite vind.

    Daarom overweeg ik een mini, qua specs zeer goed , plus een beetje handiger om mee te nemen , en je kan hem makkelijk met 1 hand vasthouden.

    Ik gebruik mijn iPad zéér veel, tegenwoordig meer dan de laptop of de desktop.

    Bijkomend voordeel, als de batterij van de Pro leeg is, kan ik verder op de mini.

    Heb ook nog wat Android tablets, maar ( eigen mening en ervaring ) er gaat niets boven een iPad.

    Dus wie zo‘n mini gebruikt, graag eens wat ervaringen .

    Bij voorbaat dank.


    Edit: nog een vraagje: merken jullie het fenomeen “jelly scrolling” of valt dat best mee ?


    Last edited by Alfa Centauri; 4 december 2022, 17:55.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Ervaringen iPad mini 6th gen ?

    Zoals al meermaals besproken, hier de iPad mini 6 en dat is voor mij de meest handige tablet die er is.
    Heb een iPad in elk formaat, maar de mini is voor 99% in gebruik.
    Lange batterijduur (nog nooit plat geweest) en handig klavier ook in landscape modus.
    Van dat scrollprobleem, na ongeveer een jaar in gebruik tot nu toe toch niets van gemerkt.
    Als besluit kan ik maar één ding zeggen, de iPad mini 6 is de iPad dat ik niet meer zou kunnen missen.
    Mocht er iets mee gebeuren, ik kocht die meteen opnieuw.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen iPad mini 6th gen ?

      Hier ook al jaren iPad mini gebruiker; heb de Mini2 en 4 gehad, nu de Mini 6.
      Ook nog de gewone 11" gehad, maar de Mini blijft veruit mijn favoriet.
      Super handig formaat. Neem hem altijd mee op reis door zijn compacte afmetingen en laag gewicht.
      En toch stukken beter dan een smartphone voor webgebruik.
      Ook hier tevreden van het laag verbruik.
      Net zoals VerSeg uitermate tevreden. Kies wel voor de 256 GB.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Ervaringen iPad mini 6th gen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
        Hier ook al jaren iPad mini gebruiker; heb de Mini2 en 4 gehad, nu de Mini 6.
        Ook nog de gewone 11" gehad, maar de Mini blijft veruit mijn favoriet.
        Super handig formaat. Neem hem altijd mee op reis door zijn compacte afmetingen en laag gewicht.
        En toch stukken beter dan een smartphone voor webgebruik.
        Ook hier tevreden van het laag verbruik.
        Net zoals VerSeg uitermate tevreden. Kies wel voor de 256 GB.
        Thx, veel keuze is er niet 64 GB of 256 GB
        128 GB zou voor mij al genoeg zijn, want het merendeel staat toch in de cloud.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment

        Working...
        X