Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sanne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sanne

    Op 16/11 had ik samen met mijn petekind Sanne (net 18 j) afspraak in de studio bij Jeff Ceuppens. Niet dat Sanne modelambities heeft, maar voor één keertje wou ze dat wel eens doen. Jeff heeft er een mooie CD-rom van gemaakt met heelwat knappe plaatjes. Wie schetst echter mijn verbazing als Jeff mij opeens z'n back-up camera in mijn handen duwt en me mee aan het werk zet. Een Canon 60 D. Knap toestel met zeker heelwat mogelijkheden. Ik heb dan uiteraard ook wat foto's gemaakt, maar met een onbekend toestel en onvoorbereid is dat niet simpel. En studio-fotografie is dat ook al niet. Het was dus zowel voor Sanne als voor mij de allereerste keer. Voor Sanne waarschijnlijk de laatste, voor mij zeker niet. Het zijn geen wereldfoto's geworden, maar ik heb er toch enkele online gezet. Neem maar eens een kijkje. Thanx. Rudi

    Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
    SB600
    Tripod: Velbon CX 530

  • #2
    Re: Sanne

    De Jeff is nen toffe k****,altijd geweest.'k Vind dat het model da goe gedaan heeft voor hare 1ste keer en gij natuurlijk ook.Ga ook eens voor model
    gaan alleen al voor die cappucino.
    Mvg,Macroshopper.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Sanne

      Mooi meisje, nog een beetje onwennig maar ze zal het zeker gaan maken als model. Zeg tegen Sanne dat ze een mooie spontane fotografische uitstraling heeft.
      Nu nog wat over de foto's zelf.
      Voor mij springt de foto met de beide handpalmen naar voor eruit wegens aparte compo en uitstraling.
      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

      Comment


      • #4
        Re: Sanne

        volgens mij ben j'ons blaaskes aan't wijsmaken, dat't voor alle 2 den eerste keer was
        Sanne heeft een natuurlijke "look" en blijkbaar onderschat jij je eigen kunnen , en nog zo geen klein beetje ! dat beloofd voor de toekomst
        groetjes, Bobke
        ________________________

        Comment


        • #5
          Re: Sanne

          heel leuke foto's. en sanne mag zeker ook eens voor mijn lens als ze zou willen. kben ook nog lang geen expert maar ik vind het wel leuk om modellen te fotograferen. Zie mijn albums (in signature). Geef een gil als Sanne van idee zou veranderen!
          Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

          Comment

          Working...
          X