Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

National geographic channel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • National geographic channel

    Zijn er nog mensen waarvan de programmatie niet klopt bij Telenet?

    Al enkele keren dat ik wilde kijken naar Car SOS en je zag een totaal ander programma.
    Vind ik eigenlijk ergerlijk want ik kijk graag naar Car SOS.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: National geographic channel

    Ja, ik ondervind dat met andere programma's op andere telenet kanalen.
    Ook ergerlijk is dat sommige dingen te vroeg of te laat beginnen,
    zodat de automatische opname ervoor zorgt dat je het begin of het einde mist.
    ARTE heeft dat soms ook. Ik heb eens 3x een programma moeten opnemen
    voor ze het aangekondigde uitzonden.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #3
      Re: National geographic channel

      Hier Proximus, programmatie NGC klopt idd ook dikwijls niet.

      Comment


      • #4
        Re: National geographic channel

        Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk bericht
        Hier Proximus, programmatie NGC klopt idd ook dikwijls niet.
        As ik echt iets wil zien als ik niet thuis ben, dan neem ik het daaropvolgende programma ook op, mocht het uitlopen ...
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: National geographic channel

          Mijn partner had het er gisteren nog over.
          Ze zit er ook mee verveeld.

          Er klopt idd een en ander niet met de Telenet decoder.
          Ons kastje is het noorden soms helemaal kwijt.
          De programmas die zij leuk vindt worden soms niet opgenomen, kan niet goed weergegeven worden, stukken ervoor of er na ontbreken,...
          Nogtans is de decoder nieuw van enkele weken geleden.

          Zelf kijk ik weinig tv. Meestal human interest, cultuur en de nieuwsberichten.
          Bijna altijd kijk ik die in uitgesteld relais om het wat te versnellen.
          Maar ook daar loopt soms een en ander serieus fout.
          Zo kan je bepaalde programmas niet "doorspoelen" en krijg je de melding "je kan niet doorspoelen tijdens dit reklameblok". Zelfs een half uur nadien kan het nog steeds niet.

          Vroeger altijd tevreden geweest van Telenet. Nu is dat iets minder.
          Net ook een slechte ervaring achter de rug met onze verhuis.
          Is een heel gezever geweest met die decoders en de installatie.
          Als je wil bellen voor support dan weet de ene niet van de andere. Dingen worden niet goed opgevolgd. Technischi en verkopers kennen hun producten niet!
          Het is niet meer wat het vroeger was.

          Comment


          • #6
            Re: National geographic channel

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Bijna altijd kijk ik die in uitgesteld relais om het wat te versnellen.
            Maar ook daar loopt soms een en ander serieus fout.
            Zo kan je bepaalde programmas niet "doorspoelen" en krijg je de melding "je kan niet doorspoelen tijdens dit reklameblok". Zelfs een half uur nadien kan het nog steeds niet.

            Vroeger altijd tevreden geweest van Telenet. Nu is dat iets minder.
            Dat men bepaalde reclames niet kan doorspoelen is niet de schuld van Telenet, ze worden ertoe gedwongen.
            In geval van de TV-box:
            Bij opgenomen programma’s moet je bij bepaalde zenders 1 minuut reclame bekijken voor het begin van het programma, de rest kan je doorspoelen.
            Bij uitgesteld kijken is de regeling dan weer anders en kan je de reclame tijdens de programma’s ook niet (volledig) doorspoelen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: National geographic channel

              Hier ook van alles mis op mijn TV: gans de dag voetbal...
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: National geographic channel

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Dat men bepaalde reclames niet kan doorspoelen is niet de schuld van Telenet, ze worden ertoe gedwongen.
                ...
                Je begrijpt me verkeerd denk ik.

                Dat je niet kan doorspoelen de eerste 2 a 3 minuten is me bekend.
                Je moet de eerste reklameblok kijken willen of niet.
                Dat is een paar maanden geleden in voege gebracht.

                Maar daar ging het hem niet over.
                Het probleem die wij hebben is dat je de uitzending zelf (bv het nieuws) ook niet kan doorspoelen. Zelfs niet na een half uur.
                We krijgen steeds de melding dat we reklame niet kunnen doorspoelen ook al is het programma al lang bezig en heeft het niets met reklame te maken.

                Comment


                • #9
                  National geographic channel

                  Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                  Het probleem die wij hebben is dat je de uitzending zelf (bv het nieuws) ook niet kan doorspoelen. Zelfs niet na een half uur.
                  We krijgen steeds de melding dat we reklame niet kunnen doorspoelen ook al is het programma al lang bezig en heeft het niets met reklame te maken.
                  Maar welk toestel heb je dan?
                  Een Decoder, Digicorder of TV-box?

                  Bij de Digicorder heb ik het altijd geweten dat men sinds de aanpassing ook programma’s niet kon doorspoelen bij terugkijk tv, enkel bij opgenomen programma’s.

                  Bij de TV-box kan men bij “opnames” enkel de eerste minuut voor een programma niet doorspoelen maar al de rest wel (inclusief volgende reclames).
                  Bij terugkijken (geen opname) kan men wel de programma’s doorspoelen maar niet de reclames want dan komt er “Kijk verder na de reclame”.

                  Dat werkt hier dus zoals Telenet het aangekondigd had.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: National geographic channel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Hier ook van alles mis op mijn TV: gans de dag voetbal...
                    Hier is het sinds meer dan een jaar een oase van rust. Nooit gedacht dat TV buiten kieperen zo makkelijk went.

                    Comment


                    • #11
                      Re: National geographic channel

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Dat men bepaalde reclames niet kan doorspoelen is niet de schuld van Telenet, ze worden ertoe gedwongen.
                      Bwoa, Play4, Play5, Play6 en Play7 zijn allemaal van de Telenet groep. En en harde eis van VTM? Niet meer uitzenden op Telenet, hun grootste verdeler? Daar gaan de adverteerders (en kijkers) ook niet tevreden mee zijn. Neen, gewoon een nieuwe functie die technisch mogelijk werd en gebruikt wordt.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        Re: National geographic channel

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Maar welk toestel heb je dan?
                        Een Decoder, Digicorder of TV-box?
                        ..
                        We hebben de digicorder.

                        Maar het is wel degelijk een storing in het toestel.
                        Soms werkt het wel zonder problemen.
                        Het komt wel veel voor dat bij terugkijken naar het nieuws bv ik stukken van het nieuws zelf niet kan doorspoelen.
                        Er komt dan een popup met de melding dat je reklame niet kan doorspoelen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: National geographic channel

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                          Bwoa, Play4, Play5, Play6 en Play7 zijn allemaal van de Telenet groep. En en harde eis van VTM? Niet meer uitzenden op Telenet, hun grootste verdeler? Daar gaan de adverteerders (en kijkers) ook niet tevreden mee zijn. Neen, gewoon een nieuwe functie die technisch mogelijk werd en gebruikt wordt.
                          Een functie die ze verplicht moesten invoeren, ook andere providers wordt dit opgelegd.

                          Maar aan alles is een voor- en nadeel.
                          Vroeger kon men de VTM programma’s niet doorspoelen bij uitgesteld kijken en nu wel.
                          Had je vroeger de laatste tien minuten van een programma gemist, dan moest je het volledig opnieuw kijken.
                          Iedereen heeft ook standaard 7 dagen terugkijken erbij gekregen, ervoor betalend.
                          Ik zie ook liever geen reclame, maar één minuut bij opnames valt al bij al nog goed mee. [emoji57]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: National geographic channel

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Een functie die ze verplicht moesten invoeren, ook andere providers wordt dit opgelegd.
                            Opgelegd lijkt me een zware uitdrukking. Afgesproken zou beter zijn. Wat als de drie grote providers in BE nu zeggen, we doen niet mee met dit spelletje? Wat kan VTM dan doen? Juist niks.

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Ik zie ook liever geen reclame, maar één minuut bij opnames valt al bij al nog goed mee. [emoji57]
                            Inderdaad, waarom die overdaad aan reclame? Ik heb het hier vroeger al aangehaald, maak die reclame exclusiever (en duurder= geen inkomstenverlies), bijvoorbeeld 1 minuut op een uur. Véél meer kans dat de kijkers blijven zitten, niet zappen en het wel gezien hebben.
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Re: National geographic channel

                              Reclame op zich stoort me niet, maar ............
                              Ik heb er de pest aan als ze een programma onderbreken om dezelfde reclame van 5 minuten eerder weer uit te geven.
                              Denken ze bij de DPG (alle VTM **** tesamen) dat wij kiekens zijn?
                              En trouwens, reclame is bedrog. Al een tandarts zijn tanden zien poetsen, NEEN.
                              Al een madammeke echt in een appel zien bijten? NEEN
                              En die toestellen om de bloedsomloop in de benen te verbeteren? Wie gelooft nog in Sint-Niklaas?

                              Het zijn maar de kl#te VTM zenders die ons deze reclame opdringen.
                              Weet je nog, men stelde ons voor de keuze vroeger, reclame kijken of betalen om geen reclame te kijken.
                              Zijn we nu nog een democratie of wadde?
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X