Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wallpapers gevraagd.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wallpapers gevraagd.

    Geachte Bd'ers,

    Ik heb onlangs een .com domeinnaam incl webhosting verkregen.
    Daar ik nu meer als genoeg webruimte heb (500Mb en 2 Gb dataverkeer), wil ik graag een sectie Wallpapers aan mijn site toevoegen.
    Nu heb ik zelf in mijn eigen collectie op dit moment weinig benoemenswaardigs wat voor een wallpaper in aanmerking komt.
    Terwijl ik op deze site regelmatig schitterende pics tegen kom die hier zeker zeer geschikt voor zijn.
    Daarom wil ik langs deze weg vragen, of er mensen zijn die dit soort foto's in bezit hebben en ze beschikbaar willen stellen.
    Het gaat wel om groot formaat foto's, want ik wil de wallpapers van 800 t/m 1600 aanbieden.
    Uiteraard blijven de credits geheel voor de maker (ere wie ere toekomt) en staat het je uiteraard vrij om een handtekening, websiteURL en/of logo toe te voegen aan de foto.
    Mijn site heeft op dit moment rond de 1400 bezoekers per maand op de oude URL.
    Dit is momenteel nog een soort van mirror site en op latere termijn zullen degenen die daar terecht komen gelijk doorverbonden worden naar de .com site.
    Ik zou dit alles zeer op prijs stellen.
    Indien er iemand is die een mooie foto wil beschikbaar stellen, dan kan je deze sturen naar: wallpapers@great-picture.com
    Bij voorbaat dank.


    Groetjes Frans

    Mijn fotosite is vernieuwd, neem eens een kijkje: www.great-picture.com
    Groetjes Frans

    Mijn fotosite is vernieuwd, neem eens een kijkje: www.great-picture.com

  • #2
    Ik ben bereid om foto's van max. 1024X768 te geven, staat er iets op mijn site dat je kan gebruiken?



    Met Vriendelijke Groeten
    Avec Mes Compliments
    With Friendly Regards
    Mit freundlichen Grüßen

    Bart Van Oudenhove
    http://www.bartvo.com

    Met Vriendelijke Groeten, Avec Mes Compliments, With Friendly Regards, Mit freundlichen Grüßen.

    Bart Van Oudenhove, http://www.bartvo.com

    Equipment : Who cares, as long as you get the shot ... !

    Comment


    • #3
      Zeer vriendelijk van je.
      Het zijn er zoveel (en zulke mooie) dat ik dat toch even op het gemak moet bekijken.
      Ik laat je het dit weekend in ieder gaval weten.
      Tevens wil ik langs deze weg de mensen bedanken die via email hebben gereageerd en waarvan ik inmiddels schitterende foto's van in bezit heb voor de wallpapersectie.

      Groetjes Frans

      Mijn fotosite is vernieuwd, neem eens een kijkje: www.great-picture.com
      Groetjes Frans

      Mijn fotosite is vernieuwd, neem eens een kijkje: www.great-picture.com

      Comment


      • #4
        Beste Bart

        Het is jammer, maar die van de luchtshow vond ik ook heel mooi, maar na er 1 te hebben geprobeerd als achtergrond, kwam ik er achter dat doordat ze een heel heldere achtergrond hebben het toch wat fel voor de ogen is om als wallpaper te gebruiken.
        Mijn keuze is op de eerste twee bliksem foto's gevallen (werkelijk schitterend).
        Heb ze beiden al op 800x600 van je site afgehaald, zou je ze mij ook a.u.b. op 1024x768 kunnen mailen.
        Bij voorbaat dank.

        Ps: Sorry, dat ik niet van het weekend heb gereageerd zoals beloofd, het was mij echter te warm om heel lang achter de pc te zitten, dus heb fijn de tuin opgezocht.

        Groetjes Frans

        Mijn fotosite is vernieuwd, neem eens een kijkje: www.great-picture.com

        Edited by - Dimage on 19 August 2002 18:31:24
        Groetjes Frans

        Mijn fotosite is vernieuwd, neem eens een kijkje: www.great-picture.com

        Comment

        Working...
        X