Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem 30 dagen trial Affinity

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem 30 dagen trial Affinity

    Zijn er nog mensen die problemen hebben bij het aanvragen van de 30 dagen trial Affinity 2?
    Na het aanvragen zou je een link krijgen om te bevestigen maar gisteren aangevraagd en nog niets ontvangen.
    Body : Fuji X-T4, lenzen : XF8-16mm F2.8 LM WR, XF16-55mm F2.8 LM WR, XF50-140mm F2.8 R LM OIS WR, XF56mm F1.2 R, manfrotto statief. Op verlanglijstje: XF150-600mm

  • #2
    Re: Probleem 30 dagen trial Affinity

    Probleemloos kunnen binnenhalen
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: Probleem 30 dagen trial Affinity

      Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
      Probleemloos kunnen binnenhalen
      Is er een Nederlandstalige versie van, of blijven die stijfkoppen bij hun Engelstalige versie?
      Het probleem bij mij is dat ik geen of toch zeker niet genoeg Engels begrijp en al zeker die technische termen niet.
      En foto's bewerking met het Nederlandse boek in de hand is niet te doen, dan blijf ik gewoon bij Adobe waarvoor ik 5 jaar avondschool heb gelopen en alles in het Nederlands is.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Probleem 30 dagen trial Affinity

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Is er een Nederlandstalige versie van, of blijven die stijfkoppen bij hun Engelstalige versie?
        Het probleem bij mij is dat ik geen of toch zeker niet genoeg Engels begrijp en al zeker die technische termen niet.
        En foto's bewerking met het Nederlandse boek in de hand is niet te doen, dan blijf ik gewoon bij Adobe waarvoor ik 5 jaar avondschool heb gelopen en alles in het Nederlands is.
        Blijft nog Engelstalig
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Probleem 30 dagen trial Affinity

          Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
          Blijft nog Engelstalig
          Klopt. D'er waren -dacht ik- bij het 'bestellen' (enfin, ik ben ook met de trial versie begonnen) een paar taalkeuzes (en zelfs Frans kon, dacht ik te zien), maar (nog?) geen NL. Voor mij moet het sowieso in het Engels zijn; de (automatische) omzetting van ON1 bv blijft verschrikkelijk.

          En om terug te keren naar de vraag van TS: gewoon de trial downloaden. Daar was toch geen aanvraag mee gemoeid, gewoon naar de site van Serif gaan?



          en dan natuurlijk op 30-day trial klikken.

          Bij het opstarten van Affinity Photo 2 krijg je dan altijd te zien:



          (ik heb m'n afbeeldingen serieus moeten verkleinen; nog wat oefenen vooraleer ik de routine te pakken heb: nieuwe iMac, nieuw OS, plus nieuw Affinity !)
          Last edited by LesC; 13 november 2022, 09:01. Reden: fotos verkleinen, link toevoegen
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Probleem 30 dagen trial Affinity

            Bwah, ik heb nu de 2023 en vind het nog meevallen hoor.
            Pépé Pasta plaatst ook zout bij de patatjes, en plaatst ook erwtjes bij het gehakt. Hij doet het er ook nooit in?
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Probleem 30 dagen trial Affinity

              Trial hier vlotjes binnengehaald.

              Comment

              Working...
              X