Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reisje Londen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reisje Londen

    Ik heb het geluk om binnen 14 dagen een weekendje naar Londen te gaan.
    Nu is mijn vraag of er in het centrum winkels zijn die de moeite zijn om eens gaan te neuzen met dingen over fotografie en boeken over fotografie.
    Of dat er ergens in een verloren hoekje een winkeltje is waar je koopjes kan doen voor onze grote hobby.
    Ik zal zeker proberen eens een goeie foto te maken van ginds
    beloofd
    Canon 10D

  • #2
    Re: Reisje Londen

    There are a fair few decent camera shops in London, the two main ones I know of are:

    The London Camera Exchange supplies second hand cameras, new cameras, digital cameras and other camera equipment and provides a camera part exchange in photographic shops all over England, UK.


    Shop a huge range of cameras, lenses, photography accessories, videography, drones, gimbals, printers, binoculars and telescopes at Jessops. UK stock only. Brands including Canon, Sony, Nikon, Fujifilm, Olympus, Panasonic, Pentax. Print photo books, photo prints, wall art, gifts and mugs at Jessops Photo. Order online, collect at store or visit us in-store.


    Another hot-spot could be "Tottenham Court Road" A whole road filled with Credit-card-breaking shops I've not been there a for a looong time but it was, and probably still is a mecca for anyone seeking electronic goods, no doubt digital photography has made it's way onto Tottenham court road too. Make sure you take your bargaining skills, there can be some good deals made there.

    Good luck.
    Trebs.

    Comment


    • #3
      Re: Reisje Londen

      Hmm... grappig James, ik ben van 9 t/m 12 december in Londen . Maar als je zo de Engelse bladen doorbladert geloof ik niet dat de prijzen daar zo interessant zijn...

      * Blijft meelezen over je schouder want je weet maar nooit... *

      Comment


      • #4
        Re: Reisje Londen

        Oorspronkelijk geplaatst door Joost
        Hmm... grappig James, ik ben van 9 t/m 12 december in Londen . Maar als je zo de Engelse bladen doorbladert geloof ik niet dat de prijzen daar zo interessant zijn...

        * Blijft meelezen over je schouder want je weet maar nooit... *
        ben een maand geleden ook naar londen geweest, en zoals je zegt, de prijzen zijn er echt niet interessant. Uit een vergelijkende studie (ahum...) heb ik geleerd dat je de prijs van bij ons best vermenigvuldigt met 1,5.
        Dus iets wat bij ons 1000 euro kost, kost ginds 1500 euro, of een 1000 pond.
        oppassen dus....

        Comment

        Working...
        X