Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Museum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Museum

    Na zeer lange tijd nog 's iets gepost.
    Bedankt voor het kijken meningen meer dan welkom.

    DSC_0304_006
    by Marc Ge, on Flickr

  • #2
    Re: Museum

    Mooi rustig beeld. Kleuren matchen prima. Bij de opname een stapje of 2 naar rechts, zodat de afboerbuis perfect in het midden zit...dan zou het grafisch nog sterker zijn. Aangenaam om te bekijken !

    Comment


    • #3
      Re: Museum

      Goed idee om die fiets daar te leggen, dat is het schoonheidsvlekje dat als extra accent perfect zijn werk doet
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Museum

        Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
        ..... Bij de opname een stapje of 2 naar rechts, zodat de afboerbuis perfect in het midden zit...dan zou het grafisch nog sterker zijn.
        Krijg je problemen met de symmetrie van de fietsenrekken...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Museum

          Bedankt voor de reacties!

          Comment


          • #6
            Re: Museum

            Integendeel Bouk, dan staan die ook nog beter symmetrisch...

            Comment


            • #7
              Re: Museum

              Ik moet even wat woorden terug nemen....De fotograaf heeft hier geen verkeerd standpunt ingenomen. Als je de lijnen van de tegels bekijkt, zie je dat het standpunt heel goed is. Het zijn de mensen van de gemeente, die de fietsenrekken willekeurig geplaatst hebben t.o.v. de gevel en de afvoerbuis. Dus mijn verontschuldigingen naar de TS toe....

              Comment


              • #8
                Re: Museum

                Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
                Ik moet even wat woorden terug nemen....De fotograaf heeft hier geen verkeerd standpunt ingenomen. Als je de lijnen van de tegels bekijkt, zie je dat het standpunt heel goed is. Het zijn de mensen van de gemeente, die de fietsenrekken willekeurig geplaatst hebben t.o.v. de gevel en de afvoerbuis. Dus mijn verontschuldigingen naar de TS toe....
                Is niet nodig fddent , (ik was er nog niet toe gekomen om echt te reageren) ik had mijn standpunt idd recht tegenover de afvoerbuis, door de niet symmetrisch geplaatste fietsrekken kan men begrijpelijk wel een fout/ander zicht krijgen op het geheel.
                Last edited by MarGe; 10 november 2022, 14:14. Reden: typo

                Comment


                • #9
                  Re: Museum

                  Mooi zoals hij is en de voegen in de stoepstenen vertellen inderdaad het correcte verhaal!

                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Museum

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    Mooi zoals hij is en de voegen in de stoepstenen vertellen inderdaad het correcte verhaal!

                    Marc
                    Bedankt Marc!

                    Comment


                    • #11
                      Toffe foto - fijn kleurgeheel en ik vind het wel fijn dat de gemeente wat tegendraads deed... de fiets maakte het beeld behalve aangenaam ook ludiek, je blijft langer kijken en zie... daar beginnen dan andere zaken in het oog te springen en men spreekt erover
                      Grt, Ingrid.
                      Ingrid Vekemans Photography
                      Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                      http://www.ingridvekemans.com

                      Comment


                      • #12
                        Bedankt voor je reactie Ingrid!

                        Comment


                        • #13
                          Mooi beeld, waar je langer naar kijkt!
                          BD0681BE -
                          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                          Comment


                          • #14
                            Heel knap in eenvoudig kleurenpalet
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Bedankt Jacques en blauwzwart voor jullie reactie!

                              Comment

                              Working...
                              X