Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn nieuwe fotosite

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn nieuwe fotosite

    bewust sober gehouden

    wat vinden jullie er van ?

    fotosite
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: Mijn nieuwe fotosite

    Simpel en mooi , meer moet het niet zijn !!
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Mijn nieuwe fotosite

      Inderdaad, simpel en mooi... Naarmate je er meer foto's gaat opzetten is het misschien ook wel leuk om ze wat te categoriseren enzo...

      Fijn ding daarvoor is "Coppermine", u waarschijnlijk wel bekend... Kun je vanuit windows xp zelfs rechtstreeks uploaden met de wizard "Foto's publiceren"
      Canon EOS 300D - Minolta Dynax 4

      Als een slordig bureau getuigd van een slordige geest, wat betekent dan een leeg bureau ?

      Http://www.philippepascal.be

      Comment


      • #4
        Re: Mijn nieuwe fotosite

        Mooie website,snel en duidelijk

        Groeten
        john

        Comment


        • #5
          Re: Mijn nieuwe fotosite

          Meer moet dat niet zijn
          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

          Comment


          • #6
            Re: Mijn nieuwe fotosite

            proficiat
            die van jou staan al online
            ziet er goed uit hé!
            lievegroeten

            Comment


            • #7
              Re: Mijn nieuwe fotosite

              meer moet dit idd niet zijn, maar per "soort" zetten zou niet mis zijn.
              wat mij vooral opvalt zijn de foto's van optredens, zijn die met telelens gemaakt ? Doe je dit dikwijls ? ik zoek nog een vrijwilliger om op Rock Waregem foto's te maken ( 1 & 2 april 2005 ), wegens complete mislukking van m'n eigen foto's in 2004
              groetjes, Bobke
              ________________________

              Comment


              • #8
                Re: Mijn nieuwe fotosite

                misschien kan ik komen ?
                met mijn supercam

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn nieuwe fotosite

                  Hallo Jimmy,

                  De eenvoud van het systeem is een aanbeveling en daar zit je wel goed.
                  Na de intro pagina zou naar mijn bescheiden mening inderdaad beter een index komen,waarin ik de categorieen zou onderbrengen.Vandaar doorlinken naar de betreffende categorie,waar je nu met de pijltjes vorig en volgend doorheen het bestand kan bladeren,met index kom je dan terug bij de categorieen i.p.v. op de intropagina ( zie pagina 2, "Back to home" zou index moeten zijn )
                  De Foto's zelf zou ik ook iets kleiner nemen : vb 600x400 om, vooral bij portrait,de foto in zijn geheel te kunnen zien.
                  Ik ben geen kenner hoor,zeg gewoon eerlijk mijn mening zoals u vroeg !
                  mvg,
                  John

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn nieuwe fotosite

                    Een kleine aanpassing in je background zou mij persoonlijk wel aanspreken

                    probeer deze eens als achtergrond bijvoorbeeld
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment

                    Working...
                    X