Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beste diepvries pizza's eigen merknaam.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De beste diepvries pizza's eigen merknaam.

    In een Vlaamse krant zouden ze pizza's van het huismerk geproefd hebben lees ik.
    AAngzien ik geen abonnement heb op die krant kan ik het belangrijkste deel niet lezen.
    Ik ben nogal liefhebber van Pizza, meestal maak ik die helemaal zelf en heb ik geen enkele kookboek van doen.
    Maat s' avonds heb ik noal eens goesting naar een pizza en die dan zelf maken duurt veel te lang.

    Volgens die krant (Het Nieuwsblad denk ik) zou een superketen betere pizza's verkopen dan deze van Dr, Oetker en zouden die zelfs goedkoper zijn.
    Nu ben ik natuurlijk curieus welke winkel dat wel is.
    Iemand die dit artikel heeft gelezen en een tip kan geven?

    Nen dikke merci ep fwoerand ee.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: De beste diepvries pizza's eigen merknaam.

    Casa Morandi, (aldi) Pizza Salami, 8/10
    “De fabrikant heeft het in tegenstelling tot veel andere producenten wel wat laten rijzen. Wat moet. De verhouding tussen het deeg én de topping is hier oké. En de salami is lekker, je blijft ervan eten. Een aanrader voor wie geregeld zo’n pizza’s koopt.”

    Trattoria Alfredo, (lidl) Stonebaked pizza speciale 7/10
    Boni (colruyt) Pizza Speciale, 6/10

    Comment


    • #3
      Re: De beste diepvries pizza's eigen merknaam.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      ..... s' avonds heb ik noal eens goesting naar een pizza en die dan zelf maken duurt veel te lang......
      Niet goed voor het buikvet hé RedFalcon !

      Comment


      • #4
        Re: De beste diepvries pizza's eigen merknaam.

        Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
        Niet goed voor het buikvet hé RedFalcon !
        Niet alle dagen vanzeneigens, maar zo af en toe.
        Als ikzelf een pizza maakt is dit voor de donderdag middag.
        Zo'n pizza vind je in geen enkel restaurant. De deeg maak ik uiteraard zelf.
        De tomatensaus maak ik ook van kerstomaatjes en Italiaanse kruiden.
        En de garnering bestaat uit ham of pancetta met groentjes, of volledig vegetarisch en natuurlijk met parmezan of pecorino.

        Als s' avond opeens een goestingske krijg is het enkel naar de simpelste margerita hoor, geen zwaar of vettig gedoe.

        @ Pol, thx a lot.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X