Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor zwart-wit liefhebbers .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Voor zwart-wit liefhebbers .

    dank om te kijken

  • #2
    Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

    mooi Patrick en ik ben zeker een zwart-wit liefhebber.
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

      Mooi maar net iets tè donker.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

        ging dat net ook schrijven ... ik persoonlijk vind het hem iets TE donker ....een beetje TE zwaar kontrast ....
        [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

        Comment


        • #5
          Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

          De damplaten en steiger zien er op mijn speelgoed hier diep zwart uit. Maar de opening in de wolken net boven de pier en de wolkenpartij zijn heel mooi!

          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

            Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            De damplaten en steiger zien er op mijn speelgoed hier diep zwart uit. Maar de opening in de wolken net boven de pier en de wolkenpartij zijn heel mooi!

            Marc
            Was toch een beetje de bedoeling om een donkere sfeer te scheppen en je blik te leiden naar het licht. De aanloop naar de pier heb ik idd donker gehouden omdat toch alles in werksteigers staat. Maar ik begrijp de reacties want ik had ze verwacht [emoji16][emoji16]

            Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

              Persoonlijk vind ik de onderkant van de pier te dicht gelopen.
              De wolken bovenaan een ietsje pietsje te donker, echt niet veel hoor.
              Voor de rest vind ik het wel weer een prachtige compositie, ik heb vooral de grote foto bewonderd.
              Maar ja, het is uw smaak en uw bewerking en als je daar tevreden mee bent is dit het belangrijkste.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

                Ik had misschien iets meer lucht en iets minder water in beeld genomen hebben, verder toch wel ok voor mij,
                zwart zonder detail kan best voor mij in bepaalde omstandigheden.
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

                  Laat zeker een dramatische indruk na!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

                    De afwerking is op mijn scherm perfect, het is inderdaad wel heel erg donker maar wel passend
                    Net door die donkere afwerking heb je hier wel een duistere, zelfs lugubere sfeer weten te geven aan de opname
                    Het zou zomaar een voorpagina van een triller kunnen zijn/worden

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

                      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      Was toch een beetje de bedoeling om een donkere sfeer te scheppen en je blik te leiden naar het licht. De aanloop naar de pier heb ik idd donker gehouden omdat toch alles in werksteigers staat. Maar ik begrijp de reacties want ik had ze verwacht [emoji16][emoji16]

                      Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
                      Je bent alvast geslaagd in je opzet en ik kan Sieg volgen dat hij niet zou misstaan op de cover van één of andere krimi/thriller
                      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

                        Zeker een goede toevoeging op de andere versies. Zou inderdaad nog beter uitkomen als niet de damwand, maar de originele pijlers erop zouden staan. Maar dat verander je niet zomaar..

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

                          Geslaagd in deze donkere uitvoering
                          Groeten Andre

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voor zwart-wit liefhebbers .

                            Voor mij is de foto zeker geslaagd.
                            Zeker als het de bedoeling was om een fijne dramatische sfeer te maken.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment

                            Working...
                            X