Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blankenberge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Blankenberge

    toch zalig nu met die prachtige wolkenluchten .we hebben er een tijd moeten op wachten ;
    graag grote versie bekijken

    grote versie 2048 pix
    dank om te kijken

  • #2
    Re: Blankenberge

    Donkere onweerswolken gepaard met zonneschijn hebben iets magisch...Als je daar dan nog het spektakel bij hebt zoals in jouw foto kan het niet op...
    Mooi hoor!

    Zijn daar nu damwanden ingeheid? Er was sprake dat de steiger aan een opfrisbeurt toe was...

    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Blankenberge

      Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
      Donkere onweerswolken gepaard met zonneschijn hebben iets magisch...Als je daar dan nog het spektakel bij hebt zoals in jouw foto kan het niet op...
      Mooi hoor!

      Zijn daar nu damwanden ingeheid? Er was sprake dat de steiger aan een opfrisbeurt toe was...

      Marc
      Ja idd de pier staat voor enkele jaren in de steigers, beetje spijtig voor ons fotografen, maar tegen 2025 zou de wandelweg in zijn oude oorspronkelijke staat hersteld zijn (1933).dan zal hij nog meer fotogeniek zijn.

      Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Blankenberge

        De wolken zijn terug, hoezee
        De schuimlijn komt mooi vanuit de hoek, maar ik 'denk' dat deze beter uit zou komen als deze haarscherp was geweest. Bewegingsonscherpte / belichtingstijd, of onscherp vanwege de grote diepte in deze foto?

        Comment


        • #5
          Re: Blankenberge

          Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
          De wolken zijn terug, hoezee
          De schuimlijn komt mooi vanuit de hoek, maar ik 'denk' dat deze beter uit zou komen als deze haarscherp was geweest. Bewegingsonscherpte / belichtingstijd, of onscherp vanwege de grote diepte in deze foto?
          Bewegingsonscherpte [emoji6], nadien heb ik de iso hoger gezet om sluitertijd te verkorten, maar daar staat de regenboog niet op [emoji16]

          Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Blankenberge

            Prachtige omstandigheden en mooi gebruik van gemaakt Patrick, knappe opname
            Net vanwege de onscherpte zou ik eens proberen om een deel van de onderkant eraf te snijden, kweet niet of je het geprobeerd hebt

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Blankenberge

              Heel mooi beeld en/maar misschien wat van de onderkant af..?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Blankenberge

                Volg mijn voorgangers .... nice shot ..
                [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                Comment


                • #9
                  Re: Blankenberge

                  Heel goed gekozen compo. Prachtige diagonaal in de foto.
                  De regenboog is echt een cadeautje.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Blankenberge

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    Ja idd de pier staat voor enkele jaren in de steigers, beetje spijtig voor ons fotografen, maar tegen 2025 zou de wandelweg in zijn oude oorspronkelijke staat hersteld zijn (1933).dan zal hij nog meer fotogeniek zijn.

                    Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
                    Bedankt voor je antwoordje Patrick

                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                    Comment

                    Working...
                    X