Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versnipperaar.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Versnipperaar.


  • #2
    Re: Versnipperaar.

    inderdaad zeer suggestief, mooie presentatie.

    persoonlijke opmerking : versnipperen associeer ik met een afscheid, eerder triestig dus; vandaar dat ik de centrale kleur wat te levendig vind naar mijn gevoel erbij. Ik associeer de versnipperaar zelf eerder met iets bloederig of zwart.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Versnipperaar.

      Dit doet me eerder denken aan de windmolentjes die de kinderen in scherpenheuvel kunnen kopen,wat leuk is om te spelen.
      Een versnipperaar vernietigt meestal dingen zoals papier of houttakken...titel dekt volgens mij niet de lading
      grt
      Gerrit
      Last edited by de Gerre; 16 september 2022, 16:45.

      Comment


      • #4
        Re: Versnipperaar.

        Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
        Dit doet me eerder denken aan de windmolentjes die de kinderen in scherpenheuvel kunnen kopen,wat leuk is om te spelen.
        Een versnipperaar vernietigt meestal dingen zoals papier of houttakken...titel dekt volgens mij niet de lading
        grt
        Gerrit
        Hallo Gerrit, je hebt je eerste reactie van gisteren een beetje afgezwakt, ik kan ze nu beter verteren.
        En ja... deze versnipperaar doet het met bladeren, zichtbaar op de foto... dus toch een versnipperaar ?

        Grt.
        Bernard.

        Comment


        • #5
          Re: Versnipperaar.

          Mooie kleurige rozet!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Versnipperaar.

            Hallo Bernard, waarschijnlijk door de pittige kleuren zag ik het niet direct en legde ik het verband met die molentjes. Sorry als mijn eerste reactie nogal cru overkwam, maar ik was dan zeker de juiste terminologie nog aan 't zoeken.(want dat heeft er toch maar even gestaan???)
            Het is nooit mijn bedoeling om iemands beeld, idee of wat dan ook af te breken. Ik besef maar al te goed dat de manier waarop en de woordkeuze die je gebruikt om iets te vertellen iemand maakt of kraakt.
            grt
            Gerrit

            Comment


            • #7
              Re: Versnipperaar.

              Toen we op school een tien- of vijfhoek moesten tekenen, was dat een hele constructie, die maar bij benadering klopte. (Ik zou vandaag helemaal niet meer weten hoe het moet.)
              Maar hier klopt het dus helemaal. Hoe je jouw constructies maakt, blijft voor mij dikwijls een vlledig raadsel. Maar het resultaat is hier ook weer de moeite waard.
              Bedankt om te delen,
              Xavier
              Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
              Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
              Laat de commentaren maar komen.

              Comment

              Working...
              X