Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

    In de weekend krant : Test aankoop bekroonde ons nl. tot beste v.d. test voor internet , digitale TV , mobiele en vaste telefonie .
    Waar op heeft Test aankoop zich gebaseerd ? Hier op het forum komen toch regelmatig klachten over Telenet aan bod . Zijn die klachten dan ongegrond ?

  • #2
    Re: 't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

    Er zijn veel meer mensen zonder klachten dan met, maar die hoor je niet

    Hier ook Telenet, en los van een paar storingen afgelopen maand nooit problemen gehad. Daar betaal je dan wel ook voor.
    Storing is overigens dikwijls niet veroorzaakt door Telenet, bij ons in de straat lag het aan een onderaannemer van Fluvius die al te enthousiast met zijn graafmachine omging.

    Comment


    • #3
      Re: 't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

      Neem het met een korrel zout wat Test aankoop zegt.
      Als deskundige in andere domeinen heb ik al erg merkwaardige conclusies gelezen in Test aankoop.
      Ze redeneren daar soms met erg merkwaardige parameters die niet opgaan voor elke klant.
      Elke mens kan het mogelijks iets anders invullen wat hun verwachtingen zijn.

      Zelf ben ik gematigd "fan" van telenet voor wat betreft het aanbod digitale tv. Mijn persoonlijk ervaren is dat het erg goed aansluit bij wat IK verwacht van tv.
      Een minpuntje is dat de decoder niet altijd goed werkt. Soms gaan stukken van opnames verloren. Alhoewel dat probleem de laatste tijd minder voorkomt dan vroeger.

      HET grootste hekelpunt aan Telenet is de erg hoge prijs. Ik vind het behoorlijk duur voor wat het maar is. Tis te zeggen. Voor wat ik er maar van gebruik. We moeten dat nuanceren.
      Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen verknocht tv kijker ben.

      Ooit moest een technicus hier in huis komen voor een upgrade van de installatie.
      Dat was een erg bekwame en vriendelijke jongen die goed werk gedaan heeft.

      Verder nooit problemen gehad.

      Ik kan niet oordelen over hun aanbod van andere services zoals internet en telefonie. Wij hebben die diensten bij andere providers.

      Comment


      • #4
        Re: 't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

        Dat het behoorlijk duur moet ik ook beamen vooral omdat ik er ook nog Play Sports bij heb genomen maar omdat dat in een bundel zit heb ik daar een € 10 korting op . Toch ga ik eens de vergelijking maken bij Proximus omdat ze daar ook een aparte sportzender hebben omdat ik toch graag het Belgisch voetbal wil blijven volgen .

        Comment


        • #5
          Re: 't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

          Al meer dan 25j bij Telenet... hee tevreden van stabiele werking.... Niet de goedkoopste, wel de technisch de beste oplossing volgens mij....

          Comment


          • #6
            Re: 't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

            Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
            Al meer dan 25j bij Telenet... hee tevreden van stabiele werking.... Niet de goedkoopste, wel de technisch de beste oplossing volgens mij....
            idem dito...

            Comment


            • #7
              Re: 't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

              Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
              Dat het behoorlijk duur moet ik ook beamen vooral omdat ik er ook nog Play Sports bij heb genomen maar omdat dat in een bundel zit heb ik daar een € 10 korting op . Toch ga ik eens de vergelijking maken bij Proximus omdat ze daar ook een aparte sportzender hebben omdat ik toch graag het Belgisch voetbal wil blijven volgen .
              Ja dat is het.
              Als je wat luxe wil dan hangt daar een prijs aan vast.
              We moeten daar niet over oordelen.

              Idem bij ons. Mijn partner heeft zo ook een paar speciaal zenders dat ze graag ziet.
              Dan moet je bijbetalen e.
              Das het leven.

              Comment


              • #8
                Re: 't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

                Tja, en nu een mail van Telenet dat de opslagtermijn voor opnames met de tv-box van vijf jaar naar één jaar wordt teruggebracht. En mogen we nu ook minder betalen voor deze vermindering van service?
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Re: 't Is geel en 't is bekroond . Telenet .

                  Hier ook al meer dan 20 jaar telenet klant. Ik ben nog steeds tevreden over hun diensten.
                  Behalve van de waarde van hun aandeel dat ik enkele jaren terug duidelijk veel te duur betaald heb. Ik heb er toen rond de 40 euro per aandeel voor betaald denk ik . Staat nu op 14 euro dus ja dat was een verkeerde gok van me.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment

                  Working...
                  X