Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chit Chat-historiek ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chit Chat-historiek ...

    Hebben jullie dit ook ?
    Wanneer ik het sub-item Chit Chat open, merk ik dat er no slechts 2 pagina's raadpleegbaar zijn ..., pagina 1 en 2
    Wanneer ik bv een Geavanceerd zoeken doe en daar enkel het sub-item Chit Chat aan duidt met als zoekauteur 'JaJa', dan kan ik opnieuw de gehele historiek vinden (nu 21 pagina's) waar 'JaJa' heeft aan deelgenomen ...

    Wel raar, vorige week had ik dat niet. Niet dat dit echt stoort, maar soms wil je wel even verder naar het verleden kijken (bv juni 2022) en lukt dat niet ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Chit Chat-historiek ...

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Hebben jullie dit ook ?
    Wanneer ik het sub-item Chit Chat open, merk ik dat er no slechts 2 pagina's raadpleegbaar zijn ..., pagina 1 en 2
    Wanneer ik bv een Geavanceerd zoeken doe en daar enkel het sub-item Chit Chat aan duidt met als zoekauteur 'JaJa', dan kan ik opnieuw de gehele historiek vinden (nu 21 pagina's) waar 'JaJa' heeft aan deelgenomen ...

    Wel raar, vorige week had ik dat niet. Niet dat dit echt stoort, maar soms wil je wel even verder naar het verleden kijken (bv juni 2022) en lukt dat niet ...
    Ah ja, inderdaad, hier ook.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Chit Chat-historiek ...

      Idd, hier ook. Is het een bug of een feature?

      Comment


      • #4
        Re: Chit Chat-historiek ...

        Omdat de weergave-opties (onderaan de Chit-chat pagina) maar op twee maanden weergave staat. Daar kan je kiezen om langere periode weer te geven bv 100 dagen en dan krijg je drie pagina's te zien. Geef je daar het laatste jaar aan, krijg je meer dan 10 waardevolle pagina's informatie
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Chit Chat-historiek ...

          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
          Omdat de weergave-opties (onderaan de Chit-chat pagina) maar op twee maanden weergave staat. Daar kan je kiezen om langere periode weer te geven bv 100 dagen en dan krijg je drie pagina's te zien. Geef je daar het laatste jaar aan, krijg je meer dan 10 waardevolle pagina's informatie
          Bedankt voor deze info.
          Was me nog nooit opgevallen ... Maar in het verleden steeds meer dan 2 pagina's zichtbaar geweest. Ergens moet er centraal een parameter zijn aangepast ...
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment

          Working...
          X